استان ها

آمادگی دستگاه های اجرایی خراسان شمالی برای برگزاری جام قهرمانان بازی های ویدئویی

به گزارش خبرگزاری ایران تودی؛ در جلسه شورای فضای مجازی و سرگرمی های دیجیتال استان خراسان شمالی در خصوص روند برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران در این استان و نحوه اجرای مسابقات، هماهنگی های لازم انجام شد.

در این جلسه نمایندگان بنیاد ملی بازی های رایانه ای به تبیین رویکردهای برگزاری این دوره از جام قهرمانان و لزوم همکاری های بین دستگاهی در برگزاری این رویداد پرداختند.

نمایندگانی از دستگاه های مختلف اجرایی در استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری مساجد، سازمان صدا و سیما، دانشگاه بجنورد، استانداری، سپاه استان، حوزه هنری استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت حوزه رسانه ای ستاد خبری شهید آوینی حضور داشتند.

همچنین در حاشیه این جلسه درباره برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حوز های آموزش، پژوهش، نظارت و ساماندهی بازار بازی های رایانه ای، حمایت از بازی سازان و صنعت بازی کشور، برگزاری اردوهای آموزش بازی سازی، برگزاری دوره های سواد بازی و موضوع رده بندی سنی بازی های رایانه ای توضیحاتی ارائه شد.

در پایان این جلسه نمایندگان نهادهای حاضر در جلسه از جمله شهرداری،سپاه، نهاد کتابخانه های عمومی استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، استانداری، دانشگاه بیرجند و ستاد خبری شهید آوینی آمادگی خود را برای مشارکت در برگزاری این رویداد در استان از طریق اطلاع رسانی و تامین تجهیزات، نصب تبلیغات در محیط شهری و دانشگاهی، پوشش رسانه ای برگزاری مسابقات و نحوه برگزاری مراسم اختتامیه اعلام کردند.

انتهای پیام/