ورزشی

«گوا» شگفتی لیگ قهرمانان است/ بازی راحتی نداریم

طبق گزارش ها شفافیحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از هفته سوم دیدارهای گروه E لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و گوا هند گفت: “من فکر می کنم هر نتیجه ای نتیجه تلاش تیم است.” نتایجی که پرسپولیس در چند سال اخیر بدست آورده است به دلیل داشتن بازیکنان نسل خوب است. نسلی از بازیکنان که همیشه برای پیروزی تلاش می کنند و هرگز تسلیم نمی شوند.

وی افزود: حضور بازیکنان شجاع مهمترین دلیل این موفقیت و به دنبال آن حضور مربیان و مسئولانی است که کمک می کنند. علاوه بر این ، انرژی مثبتی که هواداران به تیم داده اند یکی از عوامل تأثیرگذاری پرسپولیس در سالهای اخیر بوده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو بازی که از بازیکنان تیم گوا دیدم نشان داد که آنها تیمی کاملا منظم ، تاکتیکی و سطح بالا هستند. سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا همان تیم است. آنها از نظر ذهنی و تاکتیکی به مرحله بسیار خوبی رسیده اند.

این نتایج دو بازی اول تیم را روشن کرد: دو تساوی یک موقعیت نبود و آنها به دلیل شایستگی های خود به آن رسیدند. ما بازی راحتی نخواهیم داشت. ما باید تمرکز کنیم. گوا در پاس دادن توپ به خط حمله بسیار خطرناک است.

گل محمدی تاکید کرد: بازی بسیار سختی خواهیم داشت. باید مراقب حملات بازیکنان گوا باشیم. توجه باید زیاد باشد. من مطمئن هستم که اگر تمرکز خوبی داشته باشیم و بیشتر از بازی های قبلی بدویم و مبارزه کنیم ، می توانیم مقابل گوا پیروز شویم.

سرمربی سرخپوشان گفت: “من اعتقاد دارم ما مقابل Goa فرصتی برای گلزنی خواهیم داشت.” البته دستیابی به این فرصت ها دشوار است و ما باید از آنها به خوبی استفاده کنیم. ما آموزش گل داشتیم و دروازه بان گوا یکی از بهترین ها و یک ستاره است. نکته مهم تمرکز روی ضربات نهایی است. اگر دقت کنیم به هدف می رسیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم. از عمق گوا و فضای اضلاع باید با انتقال کوتاه استفاده شود. فکر می کنم شاهد رقابت بسیار خوبی بین مهاجمان پرسپولیس و دفاع گوا خواهیم بود.