ورزشی

گل‌محمدی: ملی‌پوش زیاد داشتیم به ضررمان شد

به گزارش خبرگزاری “ایران تودی”، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با سپاهان گفت: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم گل هم بزنیم. توانستیم بر بازی مسلط شویم و به دروازه حریف برسیم و از خلأ پشت خط دفاعی آنها استفاده کنیم. نیمه خوبی داشتیم و با توقف هایی که باید انجام می دادیم یا باید پاس خوبی می دادیم مشکل داشتیم.

سرمربی «پرسپولیس» ادامه داد: نیمه دوم هیجان انگیز بود. در مورد برخی اشتباهات هم به راحتی به سپاهان اجازه دادیم و به حریف فرصت دادیم. این یک بازی کم ریسک بود و نتیجه عادلانه بود.”

وی در مورد شروع مجدد پرسپولیس بعد از تعطیلات لیگ گفت: روند خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم 4 پیروزی متوالی کسب کنیم. وقتی بعد از استراحت 6 تیم داشتیم در تمرین 13-14 بودیم و نتوانستیم خوب تمرین کنیم. از نظر زمین تمرین هم با مشکل مواجه هستیم و به دلیل کیفیت زمین نمی توانیم کاری را که می خواهیم انجام دهیم. اگرچه بارها درخواست داده ایم اما مشکل حل نشده است. لیگ برتر فشرده است و هفت هشت تیم با هم رقابت می کنند و تیم ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ما باید خودمان را قوی تر کنیم. ما به یکسری امکانات نیاز داریم که باید فراهم شود.»

وی درباره اردوی ریکاوری تیم ملی تیمش گفت: با آقای کی روش صحبت کردم و قرار شد بازیکنان هفته ای سه روز در اردوی ریکاوری باشند. اما بازی بعدی ما 6 روز دیگر است و فکر می کنم نمی توانیم دو روز بیشتر به تیم ملی وقت بدهیم. ما می خواهیم تیم ملی موفق باشد و با توجه به تغییراتی که در حال رخ دادن است، دوست داریم کمک کنیم، اما باید تعامل درستی شکل بگیرد.»

وی درباره درگیری بازیکنان «سروش» و «سپاهان» در تونل در پایان بازی گفت: من آن را ندیدم و بیرون بودم و چیز خاصی نبود. مسائل کوچک را بزرگ نکنید.”

بیشتر بخوانید:

251254