اقتصادی

لیگ برتر فوتبال|دوئل مورایس و گل‌محمدی در الکلاسیکوی ایران/ ذوبِ فولاد راه صدرنشینی استقلال

تیم های «پرسپولیس» و «استقلال» در هفته هشتم لیگ برتر دیدارهای مهمی را با تیم های «سپاهان» و «فولاد خوزستان» برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دو دیدار مهم و حساس به پایان می رسد و تیم های رقابت کننده برای قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های سپاهان و پرسپولیس فردا از ساعت 20 در ورزشگاه خالی نقش جهان به مصاف هم می روند. تیم های اول و سوم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که از نتایج سایر رقبا آگاه باشند. آنها در آخرین بازی های خود نتایج متفاوتی کسب کردند. «پرسپولیس» پس از 4 برد متوالی در خانه مغلوب «تراکتور» شد، در حالی که «سپاهان» که در 4 بازی متوالی نتوانست پیروز شود، در خانه هواداران پیروز شد و در کورس قهرمانی وضعیت بهتری پیدا کرد.

“پرسپولیس” با 14 امتیاز به دنبال برتری در این بازی خارج از خانه است تا جایگاه خود را در صدر جدول مسابقات تقویت کند. یحیی گل محمدی پس از ناکامی هفته گذشته شاگردانش به فکر راه هایی برای شکست حریف اصفهانی افتادند و بازیکنان تیمش در تمرین راه هایی را برای فتح دروازه حریف در نظر گرفتند. امید عالیشاه و شیخ دیابات به دلیل مصدومیت نمی توانند در این بازی به میدان بروند.

در طرف مقابل، سپاهان 12 امتیازی که همچنان منتظر آشنایی شاگردان ژوزه مورائیس با شرایط و فوتبال باشگاهی ایران است، برای ماندن بالاتر از “قرمزهای” پایتخت به فکر شکست پرسپولیس خواهد افتاد. برد در خانه به بردهای پیاپی پایان داد و غلبه بر تیم سپاهان را به اهداف خود نزدیک کرد.

حضور سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و میلاد سرلک با تجربه بازی برای پرسپولیس در سپاهان مقابل رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در لباس پرسپولیس بر جذابیت این بازی می افزاید.

استقلالفولاد خوزستان

ماوی پوشان هفته گذشته در وقت اضافه پیروز شد و بهترین گلزن پرسپولیس شد. استقلال با 14 امتیاز برای ادامه موفقیت های هفته های گذشته باید 10 امتیازی شده استیل را شکست دهد. “آبی ها” اهمیت پیروزی در این دیدار را درک می کنند چرا که در صورت توقف “پرسپولیس” می توانند در این مدت کوتاه حریف دیگری را از مسیر قهرمانی حذف کنند و به صدر جدول رده بندی صعود کنند.

در سوی دیگر «فولاد خوزستان» که در رده ششم قرار دارد، قصد دارد تهران را دست خالی ترک کند. شاگردان جواد نکونام بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارند و در بین 3 تیم بدون شکست قرار دارند. البته قرمزها آمار گلزنی خوبی دارند و به طور میانگین در هر دو بازی یک گل می زنند. آنها هفته گذشته در اهواز نتوانستند مس کرمان را شکست دهند اما قطعا به دنبال کسب بالاترین امتیاز مقابل قهرمان فصل گذشته هستند.

آرمان رمضانی و محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت مقابل فولا غایب هستند اما مهم ترین خلاء روی نیمکت آبی پوشان متعلق به ریکاردو ساپینتو است که در بازی قبل مقابل گلگهر سیرکان از زمین اخراج شد و نتوانست تیمش را به بیرون هدایت کند. خط به سود قرمزهای خوزستان.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/