حوادث

وضع قوانین منع آمد و شد در پی وقوع توفند “آیدا” در نیواورلئان

مقامات محلی در نیواورلئان به دلیل توفان ایدا و قطع برق در بیشتر مناطق جنوبی ایالات متحده منع آمد و شد در نیواورلئان اعلام کردند.

به گزارش ایران تودی ، پس از طوفان شدید موسوم به “آیدا” در ایالت های جنوبی ایالات متحده از جمله لوئیزیانا و می سی سی پی و قطعی بزرگ برق در اکثر این ایالت ها ، به گفته وی ، شهردار نیواورلئانز از لوئیزیانا در 20:00. حداکثر 6 پلیس اعلام کردند که اموال عمومی به دلیل شرایط بحرانی و شدید برق در شهر چندین بار به سرقت رفته و غارت شده است.

اگرچه گفته می شود شرکت های برق دولتی در استان ها برای کاهش قطعی برق در مناطق مختلف کشور تلاش می کنند ، اما به ساکنان هشدار داده شده است که قطع برق در برخی مناطق ممکن است هفته ها طول بکشد.

در همین حال ، خدمات و زیرساخت های شهر در شهر آسیب دید.

بر اساس آمارهای رسمی ، طوفان ایدا روز دوشنبه باعث سقوط و فروپاشی بخشی از بزرگراهی در نزدیکی لوچدال ، می سی سی پی شد که در آن دو نفر کشته و دست کم 10 نفر دیگر زخمی شدند.

با کند شدن توفان ایدا ، مقامات محلی همچنان در مورد طوفان و باران شدید در آمریکای جنوبی هشدار می دهند و از ساکنان می خواهند که خانه های خود را در نتیجه طوفان تخلیه کنند. طوفان ایدا بازگشت بیش از یک میلیون خانه را به تعویق می اندازد. اکثر خانه ها و محل کار در نیواورلئان هنوز برق ندارند.

بیل ننگسار ، فرماندار لوئیزیانا هشدار داده است که ممکن است تعداد کشته شدگان طوفان ایدا در روزهای آینده افزایش یابد. علاوه بر دو نفر در تصادف بزرگراه ، دست کم دو نفر در جریان طوفان کشته شدند.

انتظار می رود طوفان ایدا به شمال شرقی ایالات متحده منتقل شود و باعث بارش باران و جاری شدن سیل در استان ها شود. بالتیمور و فیلادلفیا از جمله شهرهایی هستند که تجهیزات را برای مقابله با سیل احتمالی آماده می کنند.

انتهای پیام