استان ها

ماجرای یک رکورد گینس قلابی!

ایران تودی / خوزستان سرپرست دبیر هیئت ورزش های همگانی خوزستان رکورد عبدالجمال مقدم ، یک زن خوزستانی را که رکوردش توسط کتاب رکوردهای گینس ثبت شد ، ارائه داد.

امین بویراحمدی در مصاحبه با ایران تودی اظهار داشت: ضروری است كه لازم می دانم درباره برنامه Rupai در طبقه تریلر متحرك عبدالجمال مقدم ، كه چند روز پیش در اهواز برگزار شد ، اظهار نظر كنم. آقای مقدم از رهبری قبلی اداره استان خواست كه ركورد Rupai را ثبت كند و اظهار داشت كه می تواند ركورد گینس را ثبت كند اما با حضور رئیس جدید هیئت ورزشهای همگانی خوزستان و نامه نگاری با انجمن عمومی. با حضور داور رسمی انجمن و مسئولان استانی ذی صلاح ، محاکمه آقای مقدم انجام می شود.

وی ادامه داد: اما پس از شرکت در این آزمون مشخص شد که وی نمی تواند هیچ سوابق روپایی را در کشور ثبت کند و نامه ای با حضور مسئولین چک و خود ورزشکار امضا شد. ، با بیان اینکه قادر به انجام این کار نیست ، نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و حتی به انجمن ارسال شد و به همین دلیل انجمن از ارسال قاضی پرونده خودداری کرد ، اما متأسفانه این ورزشکار بنرهای مختلفی را در شهر. گینس در آن ثبت شد. اگر فدراسیون ورزشهای همگانی یا اداره کل استان مجوز اجرای برنامه رکورد را صادر نکرده بودند ، و فقط با انجام حرکات چشمگیر آن ، به این دلیل بود که قبل از مدیریت جدید ورزشهای همگانی کلیه اقدامات انجام شده بود. هیئت رسیده است. بله ، ما توافق کردیم.

سرپرست دبیر هیئت ورزش های همگانی خوزستان با بیان اینکه این برنامه به چند دلیل تحت پیگرد قانونی است ، گفت: زن پرونده اول به دلیل نشر اکاذیب و گمراه کردن افکار عمومی است ، یک نفر با کت زرد در این مراسم حضور داشت و به افشاگری پرداخت. اگر فدراسیون و مردم استان اطلاعاتی در مورد هویت فرد نداشتند و هیچ داوری به دلیل تئاتر بودن او حضور نداشت و قاضی مربوطه فقط یک نمایش تبلیغاتی بود ، خود را به قاضی گینس می رساند.

همچنین لازم به ذکر است که هیئت امنیت عمومی استان به شدت از همه ورزشکارانی که می خواهند رکورد بزنند و استان را ارج نهند با رعایت قانون و سلسله مراتب قانونی حمایت خواهد کرد ، همچنین افرادی که سو abuse استفاده می کنند این ورزش به حاشیه رانده می شود ، برخورد قانونی خواهد شد . علاوه بر این ، جلسه کمیته انضباطی هیئت مدیره با حضور آقای مقدم برگزار می شود و ما به این موضوع خواهیم پرداخت. هدف ما پرهیز از انتشار اقداماتی است که به تصویب هیئت مدیره نرسیده است و در این راستا ، ما در حال ایجاد سازوکاری در هیئت مدیره هستیم تا از وقوع چنین رویدادهایی در آینده جلوگیری کند.

پیام تمام شد