استان ها

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز معرفی شد

ایران تودی/آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین حسن صالحی با حضور حجت الاسلام والمسلمین میر احمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به سرپرستی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین انوری، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی روز دوشنبه ۱۳ آذرماه در این مراسم، دانشگاه هنر اسلامی تبریز را در کشور و استان دارای جایگاه ویژه‌ای عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش دانشگاه هنر و خصوصیات ویژه‌ی آن، ضرورت تشکیل نهاد نمایندگی رهبری وجود داشت و با پیگیری‌های مستمر ریاست دانشگاه، اساتید، کارمندان و دانشجویان این امر محقق شد.

وی رویدادهای فلسطین را نقطه عطف تاریخ عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) مسئله فلسطین را از حوزه جهان عرب به بشریت و انسانیت تعمیم داد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری غزه به نقطه عطف تاریخ تبدیل شده است و در این راستا حماسه طوفان الاقصی نوید بخش آینده روشنی دارد.

انوری به اهمیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: امروزه در دنیای پیچیده علم، مدیریت و نهاد علم پیچیدگی های خاص خود را دارد اگرچه نهاد علم ذاتا دنبال امر مطالب علمی است ولی هیچ راه مفری از حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، دینی و هنری ندارد. 

وی تصریح کرد: این چند وجهی و پیچیده بودن دانشگاه‌ها نیازمند یک عنصر مهم جهت شناسی و جهت‌گیری است که در این راستا نیز با توجه به ویژگی‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، یکی از مسئولیت‌های مهم این نهاد در دانشگاه‌ها است. 

انوری ادامه داد: همگرایی همه نیروها با تمام سلایق از اهداف اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است که نیازمند نگرش عقلانی بر تمام جنبه‌ها دارد و بعضی از دانشگاه‌ها نیازمند توجه ویژه و بیشتری است که دانشگاه هنر اسلامی تبریز یکی از این مراکز است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی نیز در این مراسم مسئولیت را مصداق امانت قلمداد کرد و افزود: امانت را باید بدون افراط و تفریط تحویل داد و امیدوارم در این راستا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم.

وی هنر را زبان بین‌المللی عنوان کرد و افزود: کرامت، عقلانیت، سعی صدر، حسن خلق و همگرایی انسانی باید در تمام زمینه و عرصه‌های ارتباطی رعایت شود.

بر اساس این گزارش، تاکنون دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز فعال نبود.

انتهای پیام

انتهای پیام