فرهنگ و هنر

روز قدس همچنان باید به عنوان مهمترین روز بین المللی باشد

آیت الله نوری همدانی در پیامی به کنگره بین المللی بیت المقدس گفت که مهمترین مسئله امروز در جهان اسلام مسئله بیت المقدس شریف است: “برخی ادعا می کنند که دولت ها به راحتی حقوق فلسطین را نقض می کنند.”

به گزارش ایران تودی ، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ستایش خدا ، پروردگار جهانیان است.

با سلام و آرزوها به مجمع محترم که با حضور نخبگان و روشنفکران حوزه علم و سیاست در دفاع از روز بیت المقدس تأسیس شده است!

یکی از مهمترین موضوعات امروز در اسلام و در عرصه بین الملل ، موضوع بیت المقدس و فلسطین است.

یکی از نکات ارزشمندی که بارها در قرآن مورد تأکید قرار گرفته است ، مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم است. برای رضای خدا برای کسانی که به این Vajjrva Vjahdva Bamvalhm Vanfs اعتقاد دارند ، موارد زیر ذکر شده است: Kizilova Vnsrva Uhlik Bzhm پدر و مادر Mnva برخی از این Yhajrva به ما Vlaythm بگذارید تا شما را سریع بگذارد حتی به Yhajrva Astnsrvkm Elrm’n Ella’nin Bykk Vbynhm Tmlvn مردم عهدی را که ما را می بیند خدا می سازد »(سوره انام 72).

متأسفانه سازمانهای مدافع حقوق بشر و سازمانهای اسلامی و برخی مسلمانان ، به ویژه آنهایی كه سالانه میلیون ها قرآن قرآن منتشر می كنند و آن را به جهانیان می فرستند و خود را به عنوان خادم قرآن و دو نمازگزار مقدس معرفی می كنند ، از این آیات چشم پوشی و نادیده گرفته اند. آنها نمی دانند و هنوز هم با تأسف خاطرنشان می کنند که برخی از رهبران جهان اسلام با نقض حقوق ملت های مظلوم ، به ویژه مردم فلسطین ، با کمک مخفیانه و یا پشت پرده به کمک ستمگران یا امتیازات یا سکوت های کشنده ، به ستمگران کمک می کنند. آنها فشارها بر استکبار و صهیونیسم و ​​اولین شماره جهان اسلام را شدت می بخشند. یعنی آنها قدس را تضعیف می کنند و سالها به نظر می رسد که قدرت های بزرگ در تلاشند مسئله قدس را فراموش کنند.

اما در چهل سال گذشته به ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران؛ با یاری امام خمینی (خدا رحمتش کند) و مردم متدین ، ​​پرشور و مسلمان در سرتاسر جهان و گاهی با محدودیت برخی دولت ها ، او قلب این توطئه را زنده نگه داشت و رژیم غاصب ، کودک و رژیم صهیونیستی دروغین را تحقیر کرد. او روز بیت المقدس را به یک روز بزرگ اسلامی تبدیل کرد و صهیونیسم را یک تومور سرطانی معرفی کرد.

روز القدس باید همچنان مهمترین روز بین المللی باشد و امسال به دلیل بیماری کرونا ، مسئولان باید سلامت فلسطینی ها را با نهایت احترام و تکریم درمان کنند و حمایت خود را از مردم فلسطین و القدس شریف ابراز کنند. ، و انزجار خود را از استکبار و صهیونیسم و ​​ریاکاری آنها ابراز کرد.

امروز نخبگان و هر فرد آزاد و صادقانه نباید این ظلم را تحمل کنند و ساکت بمانند. برای درک حقوق این ملت مظلوم و بازگشت قدس به مسلمانان به عنوان قلب ضرب و شتم جهان اسلام باید تلاش شود و با حس وحدت و پشیمانی راهی برای پیروزی برای مسلمانان فراهم شود.

باید برای همه جهانیان روشن شود که هیچ کس جز خود حق ندارد سرنوشت مردم فلسطین را تعیین کند و رژیم جعلی به اسرائیل باید هر چه سریعتر منطقه را ترک کند. زنده. در 72 سالگرد حمله رژیم صهیونیستی به فلسطین ، انتظار می رود که رسانه ها رسالت خود را انجام دهند و جنایات انجام شده توسط این رژیم اعدام کننده را مورد توجه مستضعفان قرار دهند. اسرائیل باید بداند که زمان نابودی فرا رسیده است و بزودی اورشلیم توسط جوانان مسلمان آزاد خواهد شد و این رژیم مظلوم نابود خواهد شد.

من جنایات ظالمانه و صهیونیستی در جهان و حامیان آنها به ویژه در فلسطین را محکوم می کنم و حمایت و همبستگی خود را با همه نیروهای مقاومت در منطقه و مردم مظلوم فلسطین تأکید می کنم.

در پایان ، من از برگزار کنندگان این همایش تشکر می کنم و برای خداوند متعال آرزوی موفقیت می کنم. ِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْكُمْ وَيثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ

حسینی نوری همدانی

بیست و دوم ماه رمضان المبارک

انتهای پیام