عمومی

اقبال عمومی گیلانی ها به «ملاقات خصوصی» و «علفزار» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استانی: دومین روز از اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فجر در استان گیلان با نمایش چهار فیلم «دیدار ویژه» به کارگردانی «امید شمس» و «ماهان» به کارگردانی حمید شاه خاتمی. . “,” شهرک “کارگردان” علی حضرت “و” چمن زاکار خود را به سرپرستی «کاظم دانشی» به پایان رساند.

به همت ستاد استانی که همزمان جشنواره فجر گیلان را اکران می کند، امسال برای اولین بار فیلم های جشنواره چهلم در دو سینما 22 بهمن و سالن مرکزی اکران می شود. رشت. ریزی var طبق برنامه زمانبندی ریزی هکتار این فیلم ها در ساعت های 17:00، 19:30 و 21:30 در سینما 22 بهمن و در ساعت های 17:00، 19:30 و 22:00 در تالار مرکزی رشت نمایش داده می شود.

در اولین شب اکران مراسم افتتاحیه با حضور بازیگر گیلانی و عوامل فیلم «آنتی» در تالار مرکزی رشت مورد استقبال قرار گرفت و خواستار توجه بیشتر به محتوا شد.

مسئولان جشنواره فجر در استان گیلان می گویند طی دو روز گذشته بیش از 1600 نفر هشت فیلم اکران شده در رشت را تماشا کرده اند و تاکنون بیش از 4500 بلیت پیش فروش شده است.

مصلحت عمومی گیلانی ها

«دیدار شخصی» علاقه مخاطبان را برانگیخت

در مورد اکران دومین روز جشنواره در رشت، این فیلم که با اکران «دیدار خصوصی» در سینما «22 بهمن» در کشور نیز پرطرفدار است، مورد توجه علاقمندان به هنر هفتم قرار گرفت. . گیلاندا دو اجرای او هم در سینماهای 22 بهمن و هم در سالن مرکزی با استقبال خوبی روبرو شد.

«ملاقات خصوصی» این زوج بازیگرهوتن «شکیبا» و «پریناز ایزدیار» سود دارند و شاید این ترکیب و خاطره بازی خوب و زیبا»هوتن یکی از مهم ترین دلایل تشویق گیلا شکیبا در «شب مهتابی» است و حضور بازیگرانی چون «رویا تیموریان» و «ریما رامین فر» علاوه بر این دو نفر، تماشاگران گیلانی را مشتاق تماشای این فیلم کرد. .

«ملاقات خصوصی» داستان زندگی دختری به نام «پروانا» را روایت می کند که در یک فروشگاه کار می کند و رابطه عاشقانه عجیبی با فرهاد دارد. این عشق روی زندگی او و فرهاد تاثیر می گذارد.

عباس قاسمی یکی از تماشاگران فیلم «ملاقات خصوصی» در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه شاهد یک ملودرام خانوادگی بوده ایم، گفت: در این فیلم با وجود این همه درد و رنج، عشق زیبایی را می بینیم.

وی با بیان اینکه بازیگران توانستند عشق خود را به زیبایی به نمایش بگذارند، گفت: کارگردان این فیلم در اولین فیلم بلند خود تا حدودی موفق بود و علیرغم تمام کاستی ها خوب بازی کرد.

گیلانی اضافه کرد: البته ممکن است پایان بندی این فیلم چندان جذاب نباشد و به روند خوب فیلم لطمه بزند، اما باید توجه داشت که کارگردان با وجود تمام محدودیت ها توانسته صحنه های خوبی را در زندان فیلمبرداری کند.

مصلحت عمومی گیلانی ها

خط داستانی ماهان مشخص نبود

«ماهان» به کارگردانی «حمید شاه خاتمی» امروز دومین فیلم جدول اکران جشنواره فجر گیلان شد. فیلم «ماهان» داستان زندگی یک بازیگر تئاتر است که پس از مدت ها توانست نقش اول را روی صحنه ببرد. اما سرطان روش زندگی او را تغییر می دهد.

در این فیلم امیررضا نظری، نگار جوکار، وحید رحیمیان، همایون ارشادی، رامین ناصر نصیر به ایفای نقش پرداخته اند.

ماهان به دلیل بی کیفیت بودن محتوا به لیست فیلم هایی اضافه شد که مخاطبان را متحول کردند، بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر از استقبال از چنین فیلمی پرسید. فاطمه ناصری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه خط داستانی مشخص نبود و این مهم ترین ایراد به ماهان بود، اظهار داشت: در همان ابتدای فیلم تماشاگران از انتخاب این فیلم پشیمان می شوند.

وی ادامه داد: حتی فیلم های ضعیف هم نکته ای برای دفاع دارند، اما «ماها» نقطه ای ندارد که بتوان برای دفاع از زمان در نظر گرفته شده برای تماشایش به آن اعتماد کرد.

مصلحت عمومی گیلانی ها

«شهرک» سومین فیلمی است که در دومین روز جشنواره در رشت نمایش داده می شود

سومین فیلمی که در دومین روز از جشنواره فجر گیلان به نمایش درآمد «شهرک» به کارگردانی «علی حضرت» بود. «شهرک» دومین ساخته بلند سینمایی کاظم است فهرستساعد سهیلی، مهتاب ثروتی، شاهرخ فروتنیان و رویا کاوی نیا اند.

در خلاصه این داستان نیز آمده است: نوید فلاکتی جوانی است که به بازیگری علاقه دارد و برای بازی در یک فیلم بزرگ با کارگردانی در آزمون بازیگری پذیرفته می شود.

وقتی حضار بعد از تماشای فیلم صحبت کردند، در سالن طبقه 22 نشستم، عده ای از داستان فیلم خوششان آمد، عده ای نه و نظرات و دلایل مختلفی برای بیان این نظر وجود داشت.

مصلحت عمومی گیلانی ها

موفقیت پژمان جمشیدی در ایفای نقشی متفاوت

و اما الفزار به کارگردانی کاظم دانشی آخرین فیلم از جدول اکران علاقمندان بود که در دومین روز جشنواره ساعت 19:30 در تالار مرکزی رشت به نمایش درآمد. هنرمندان و چهره های شناخته شده ای در فیلم «علفزار» حضور داشتند که بازی آنها در هر فیلمی را می توان سربار دانست که از پچمان جمشیدی گرفته تا سارا بهرامی، ستاره پسیانی و ترلان پروانه تعدادی از آنها هستند.

فیلم «چمنزار» درباره محققی است که با اتفاقی عجیب روبرو می شود. موردی است که هر دو گروه طبق قوانین کشور اشتباه می کنند. پژمان جمشیدی در این فیلم نقشی متفاوت نسبت به بازی های قبلی خود دارد.

این فیلم در کنار «دیدار خصوصی» در دومین روز اکران جشنواره فجر گیلان همدلی مردم را به خود جلب کرد و مخاطبان نظرات متفاوتی درباره آن داشتند. برخی ایده ساخت چنین فیلمی را برای اولین کار کارگردان بسیار جسورانه می دانستند و برخی دیگر مضمون فیلم را برگرفته از داستان های واقعی می دانستند.