عمومی

چرا شبکه افق مردم را عصبانی می‌کند؟

شبکه افق سال ها پیش با مأموریت تولید محتوای انقلابی در تلویزیون شروع به کار کرد و سعی کرد از فرصت های انقلابی برای تولید محتوای تلویزیونی برای این قشر از جامعه استفاده کند، اما در مقطعی تولیدکنندگان برنامه در شبکه افق یک شبکه سراسری هستند که همه مردم در آن حضور دارند. می تواند محتوای آن را تماشا کند و توجه ویژه ای به حساسیت افکار عمومی داشته باشد.

ایسناپلاس: جانباز مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری عصر دیروز در برنامه «جهان آرا» درباره قهرمان ملی کشور صحبت کرد. وی در دقایقی از این برنامه سخنانی درباره «علی دایی» بیان کرد که با واکنش های متفاوتی از سوی طیف ورزش و هنر کشور مواجه شد و کاربران فضای مجازی به حق از تحقیر او در کشور عصبانی شدند. مطبوعات. اما در نتیجه مهمان برنامه به دلیل این اظهارات نسنجیده مورد توهین و تحقیر بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی قرار گرفت. اما سوال اصلی این است که چرا مهمان این برنامه مجبور به گفتن چنین جملاتی شد و در نهایت این اتفاق تلخ برای او رخ داد؟

حاجی نصیری از جانبازان مدافع حرم است که در سال 94 بر اثر اصابت تیر مجروح و نخاعش قطع شد. حاجی قاسم از جانبازی که در دوران نقاهت به مدت 7 سال روی ویلچر محبوس بود عیادت کرد و همین امر باعث شهرت وی شد و اکنون در سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم به عنوان مهمان در برنامه «چهان آرا» دعوت شد. قاسم سلیمانی. اما باز هم برگزارکنندگان به جای استفاده درست از میهمان، فضایی را ایجاد کردند که او خارج از چارچوب صحبت هایش صحبت کرد و باعث شد در این فضای دوقطبی که در روزهای اخیر دست و پنجه نرم می کند، به جای نوازش، نوازش شود. شهادت سلیمانی باید تعدیل شود تا او دوباره رادیکال شود و جانباز مدافع حرم به جسم و روح توهین شود.

شبکه افق سال ها پیش با مأموریت تولید محتوای انقلابی در تلویزیون شروع به کار کرد و سعی کرد از فرصت های انقلابی برای تولید محتوای تلویزیونی برای این قشر از جامعه استفاده کند، اما در مقطعی تولیدکنندگان برنامه در شبکه افق یک شبکه سراسری هستند که همه مردم در آن حضور دارند. می تواند محتوای آن را تماشا کند و توجه ویژه ای به حساسیت افکار عمومی داشته باشد. از سوی دیگر شبکه ای با رویکردی جذاب که می تواند با ارائه تصویری حساب شده افکار عمومی را به جامعه انقلابی نزدیک کند; گاهی تبدیل به شبکه ای می شود که در جامعه تفرقه و شکاف ایجاد می کند و با ساخت برنامه های حساس واکنش های تند را در جامعه به دنبال دارد.

اما در مورد تکرار این روش در شب گذشته; طبیعی است فردی که در فضای ذهنی خود فرمانده نبرد دارد، یک فوتبالیست موفق باشد. او حتی چهره های سرشناس رشته های مختلف هنری و ورزشی را نمی شناسد و وقتی از او در مورد آنها سوال می شود شاید کلماتی برای گفتن پیدا نکند که مورد پسند مخاطبان و طرفداران چهره های مشهور نباشد. او جایگاه، الگوی فکری، سبک زندگی خود را به گونه ای دیگر تعریف کرد و حتی پس از مجروح شدن و جانباز شدن نیز بر اساس همین مرام و تفکر قدم برداشت. بنابراین نمی توان سهم کوچکی از او گرفت، شاید خیلی ها اهداف و آرمان هایی را که بدن و زندگی خود را برای آن صرف کرده است، درک نکنند. بلکه برنامه ریزان باید در روزهایی که اعتراضات خیابانی فروکش می کند و تلاش برای برهم زدن اوضاع کشور به نتیجه نمی رسد و دقیقاً در روزهایی که رسانه ها به دلیل همدلی حاجی قاسم اعتماد او را جلب می کنند، به این موضوع بپردازند. بین مردم تا حد امکان؛ درک کنید که وضعیت فعلی رسانه ملی نه تنها نشان می دهد که این مفهوم وجود ندارد و این دو قطب در اجرای مجازی صدا و سیما و خبرنگاران فعال تغذیه می شوند، بلکه در تولیدات و برنامه های ویژه این روزها حضور دارند. به شکل گلهای بزرگ