عمومی

راه اندازی شبکه اختصاصی تلویزیونی اینترنتی به تعداد نامزدها

سعید مقیسه ، معاون وزیر رسانه ملی و فضای مجازی گفت: به دنبال تصمیم ستاد انتخابات کشور مبنی بر افتتاح کانال های تلویزیونی اینترنتی برای هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری ، معاون فضای مجازی دارای 7 استودیوی خصوصی با فیلمبرداری و پخش مستقیم است. Playout را برای برقراری ارتباط با میهمانان ورودی ، برقراری ارتباط با مخاطبان ، سازماندهی تلویزیون محلی ، لنزها ، برنامه های تلویزیونی 24 ساعته برای مخاطبان داخلی و خارجی و ایجاد یک شبکه خطی مجهز کرده است.

وی افزود: با مسئولیت و کنترل داوطلب و کارکنان وی ، می توان مجری را مدیریت کرد و پخش برنامه هر کاندیدا را سازمان داد.

مقیسه همچنین اعلام کرد ، علاوه بر برنامه های کاندیدا یا کاندیداها در استودیوهای فوق ، محتوای مربوط به هر کاندیدایی که از سایر شبکه های رادیویی و تلویزیونی پخش می شود ، در برنامه پخش مناسب برای آن شبکه توزیع ، ارسال و پخش می شود.

وی افزود: علاوه بر این ، محتوای تهیه شده توسط کاندیدا و ارسال به رسانه ملی ، پس از بررسی و تأیید ستاد انتخابات یا نمایندگان آنها ، در شبکه قرار می گیرد و در نتیجه ، این برنامه ها به شبکه تبدیل می شوند.

به گفته مقیسه ، یک سیستم پیام متنی برای ارتباط هر کاندید با مردم وجود دارد.

به این ترتیب ، هر نامزد دارای یک استودیو رایگان و یک شبکه ویژه برای تبلیغات و بیان دیدگاه های خود در مورد انتخابات ریاست جمهوری است.
علاوه بر این هفت شبکه ، معاون وزیر فضای مجازی شبکه اینترنتی دیگری به نام “آرا” را همراه با یک برنامه انتخابات عمومی به نام “انتخاب” راه اندازی کرده است. در این برنامه ، دلاوری به عنوان نامزد یا مجری با نمایندگان صحبت می کند. برنامه “انتخاب شما” برنامه دیگری است که نگاهی طنزآمیز به رده انتخاباتی این شبکه دارد.

همه شبکه ها و برنامه های فوق در تلویزیون های اینترنتی (IPTV) ، تلویزیون ها ، لنزها و تلویزیون ها پخش می شوند.

به گفته معاون وزیر فضای مجازی ، سیگنال تولید توسط آژانس به سازمان تنظیم صدا یکپارچه (SATRA) داده شده است تا محیط های صوتی و تصویری دارای مجوز را فراهم کند.

لازم به ذکر است که با توجه به گسترده و میلیونی کاربران این بسترهای تلویزیونی تعاملی ، نیازی به استفاده نامزدها از سیستم عامل های خارجی نیست.

به گفته مقیسه ، Telubion در حال حاضر بزرگترین بستر برای انتشار فیلم های حرفه ای در کشور و همچنین لنزهای تلویزیونی تعاملی و تلویزیون ها است و یک فرصت بی سابقه برای تبلیغات اینترنتی محسوب می شود.

معاون وزیر فضای مجازی تأکید کرد: برای هر یک از کاندیداها رابط رسانه ای طراحی شده است تا استفاده از این امکانات را تسهیل کند. به داوطلبان اجازه می دهد تا در یک استودیوی ویژه در کنار دیگر استودیوهای سازمان شرکت کنند.

به گفته وی ، زاکانی ، گازی زاده و همتی تاکنون از این استودیوها بازدید کرده اند و سایر نامزدها در استودیوهای اخیراً جدا شده شرکت خواهند کرد.

مقیسه در پایان از رئیس سازمان ، معاون صدا ، فناوری توسعه و رسانه ، شرکت صوتی و تصویری سروش و مرکز برنامه ریزی ، برنامه ریزی و بودجه که به معاونت فضای مجازی در خلق این اثر بزرگ کمک کردند ، صمیمانه تشکر کرد. . گفت: با تلاش و همکاری معاون وزیر فضای مجازی و همکاران وی ، ایجاد این خدمات در مدت زمان بسیار محدود و با کیفیت و استانداردهای رسانه ملی امکان پذیر نبود.