بین الملل

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا درباره رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401 اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دهلران به عنوان یک ایده تولیدی با سه ایده. زباله های جدید با قابلیت حمل آسان، سازنده دستگاه های محافظ ویژه و درمان هالوکس و الگوس، تولید شیشه برقی با کنترل از راه دور در این رویداد شرکت کردند و یک تیم تحقیقاتی به عنوان سرپرست تیم برای کار در این رویداد تأسیس شد. .

وی در تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته گفت: برجسته ترین فعالیت فرهنگی این دانشگاه برپایی نمایشگاه عکس سردار دلها جشن اتحاد حوزه و دانشگاه است. شهادت «دکتر مفتح» و اعزام کارکنان دانشگاه به راهیان نورا. برنامه های فرهنگی یگان دهلران امسال قدردان رشادت های سرلشکر شهید چاغروند و انجام مرحله دوم انقلاب در خرداد 1401 است.


بیشتر بخوانید:

گروه تجهیزات نفتی در دانشگاه آزاد دهلران راه اندازی می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران درباره برجسته ترین فعالیت های پژوهشی، فناوری و نوآوری این دانشگاه در سال 1400 گفت: سال گذشته برای تولید گیاهان دارویی در 50 هکتار از اراضی کشاورزی درخواست مجوز دادیم. منابع طبیعی دهلرا و این انتقال رو به اتمام است.

50 هکتار زمین تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز است.

مسئول ادامه داد: طرح توجیهی برای کسب درآمد غیر شهروندی دهلران برای تایید فرصت های بوم گردی به سازمان مرکزی ارسال شد و سه ایده تهیه و به همراه تیم پژوهشی برای شرکت در رویداد گام دوم به دانشگاه ارسال شد. کتاب های درسی 10 دوره آموزشی کوتاه مدت برای صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال شده است و منتظر صدور مجوز برای برگزاری این دوره ها هستیم.

وی با ارزیابی فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد انصاری پور دهلران در حوزه آموزشی گفت: جذب دانشجو پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در ترم گذشته در رشته مفهومی سال، پذیرش بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است از جمله فعالیت های آموزشی است. این یکی از برنامه های گروه دانشگاه است.و گروه 1401 دهلران برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور.

وی گفت: اعطای انواع وام های دانشجویی در سال گذشته یکی از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی دهلران در سال گذشته بود و مهمترین اتفاق این دانشگاه تصویب دوره های کارشناسی ارشد فراگیر است که باعث جذب دانشجو می شود. به زودی خواهد آمد.”

انتهای پیام/4121/4062/