استان ها

رفع ۸۰ نقطه حادثه‌خیز استان کرمان طی یک سال گذشته/ افتتاح تقاطع دهبکری تا پایان امسال

ایران تودی/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از زمان آغاز پروژه تقاطع دهبکری ۲۲ سال زمان می‌گذرد که نقطه حادثه‌خیزی است و انشاءالله تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

احسان عراقی زاده ظهر امروز ۲۴ دی ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به هفته حمل و نقل(ابتدای دی ماه) و آغاز طرح زمستانه راهداری اظهار کرد: نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار راهداری استان کرمان است که طی یک سال گذشته ۴۵۰ کیلومتر روکش آسفالت، ۸۰۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی و احداث ۲۶۰ دهانه احداث پل احداث شده است.

وی با اشاره به تاکید وزارت راه و شهرسازی بر رفع ۳۵ نقطه حادثه‌خیز بیان کرد: طی یک سال گذشته رفع ۸۰ نقطه حادثه‌خیز در شمال و جنوب استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان به صورت امانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به تعمیر ۱۶۰ پل کوچک و بزرگ در سطح استان از سال گذشته تاکنون اظهار کرد: ۲۰۰ کیلومتر اجرای شیار لرزاننده حاشیه جاده‌ها، نصب نرده حفاظ پل، خط کشی جاده‌ها و … از دیگر اقدامات راهداری در یک سال اخیر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: استان کرمان رتبه دوم حمل و نقل کالا و رتبه سوم حمل مسافر در کشور را دارد و سالیانه بیش از ۲۶۰ کیلومتر اجرای راه‌های روستایی را داریم.

عراقی زاده با اشاره به فعال بودن قریب به ۲۰۵ سامانه دوربین هوشمند در جاده‌های استان کرمان بیان کرد: ۲۳ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستائی در استان کرمان داریم.

انتهای پیام