استان ها

برگزاری چهارمین مرحله رزمایش همدلی مؤمنانه در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

2.5 میلیون ریال با 120 بسته معیشتی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار شهرکرد برای خبرگزاری آنا ، در مرحله چهارم تمرین همدلی وفادار ، 120 بسته معیشت به ارزش 2.5 میلیون ریال ساخته شد. برای هر بسته ، اساتید و کارکنان خیرخواه دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ، فقرا و مجروحان را آماده کردند.

نماینده رهبران عالی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: به یاری خدا و توجه حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش و مشارکت اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ، همدلی A دوره آموزشی وی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد افزود: 120 بسته معیشتی توسط اساتید و کارکنان خیرخواه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری تهیه و در بین نیازمندان و تاج داران توزیع شد.

تهیه و توزیع 120 بسته معیشتی توسط اساتید و کارمندان خیرخواه دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری

وی اظهار داشت: به منظور کمک به نیازمندان در مرحله اول در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ، اساتید دانشگاه صندوق مقدس اهل بیت (ع) را تأسیس کردند و در مراحل بعدی به یک مرکز خیریه تبدیل شدند.

یک رهبر ارشد ، چهارمحال و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی بختیاری ، تأکید کرد: یکی از اهداف و برنامه های مرکز خیریه ارائه کمک همدلانه و وفادارانه است که منابع آن توسط اساتید و کارکنان دانشگاه تأمین می شود.

قاسمی نژاد گفت: بسته های تهیه شده توسط یک مرکز خیریه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادرکورد به خانواده های دانشجویان نیازمند دانشگاه توزیع می شود.

وی در مورد شناسایی دانشجویان ضعیف گفت: دانشجویان نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و گروه مستقر در هر دانشگاه شناسایی می شوند.

سخنگوی عالی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هر بسته زنده حاوی روغن ، برنج ، پوره گوجه فرنگی ، سویا ، ماکارونی ، نمک و مرغ است.

انتهای پیام / 4103/4062 /