عمومی

برخورد جدی قوه قضاییه با سنگ‌اندازان در مسیر «تولید» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سعید عمرانی در بازدید از گروه غذایی آرد جراح که پس از 9 سال فعالیت خود را از سر گرفته است، گفت: به عنوان مدیر جراح آرد ساخت تندیس هنرمندان ضروری است. جمع کنید و در یکی از میادین اصفهان نصب کنید.

هنرمندان می توانند بدون دغدغه زندگی مجللی بسازند، اما به کمک دولت آمده اند و در تولید نقش جدی بر عهده گرفته اند، بنابراین باید به آنها احترام گذاشت: امنیت غذایی مردم یکی از مهم ترین مسائل است. در صورت عدم توجه به آن، موجب ترس برای سلامتی انسان می شود و این موضوع می تواند ناامنی ایجاد کند، بنابراین تولید در همه بخش ها به ویژه در حوزه غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان وظیفه دولت است و قوه قضائیه در این راستا گام جدی برداشته است و هرکس بخواهد به جای رفع موانع جلوی صنعت را بگیرد به دادگاه مراجعه می کند.

عمرانی گفت: برای ما مهم است که چرخ کارخانه ها نچرخد و خفه نشود و آنچه در سیستم قضایی دنبال می کنیم این است که هیچ چرخ تولیدی نچرخد و کارگری بیکار نشود.

سنگ های جلوی سازنده ها را بردارید

معاون دادستان کل کشور افزود: اکنون اقتصاد و معیشت مردم نیازمند جهاد است و باید سنگ جلوی چشم تولیدکنندگان برداشته شود.

وی ادامه داد: در گروه صنعت آرد، تولیدکنندگان در حال تبدیل صنایع دستی کشاورزان به محصولات لطیف هستند و متأسفانه در سال های اخیر به این تولیدکننده بها داده نشده است و اکنون همه باید دست به دست هم بدهیم تا بفهمیم چیست. چه بخواهیم چه نخواهیم آن را جمع می کنم.»

عمرانی استقلال ایران را یکی از افتخارات کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی خواند. کشور و زندگی در اوج هماهنگی، باید تلاش کنیم بخش تولید را آرام کنیم.

وی گفت: تا همین اواخر در جنگ سربازان و فرماندهان در مقابل دشمن حضور داشتند اما امروز معادلات جنگ تغییر کرده است.

صدای لاستیک های کارخانه ای در کشور شبیه سمفونی زندگی است

معاون دادستان کل کشور صدای لاستیک های کشور را به سمفونی زندگی تشبیه کرد و افزود: این سمفونی به کشور استقلال، امید مردم می دهد و اجازه نمی دهیم کسی این سمفونی را از بین ببرد. “

عمرانی با تاکید بر اینکه اقتصاد یک امضای طلایی، رانت و پول است، گفت: تلاش داریم زوایای پنهان و تاریک اقتصاد را در قوه قضائیه بررسی کنیم و در جلسات مشترک با مسئولان وزارت صمت طرح تحول موثری مطرح شد. “

عمرانی با بیان اینکه در بسیاری از مواقع این بار مالی بر دوش تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گذاشته می شود و سود آن به جیب واسطه ها می رود گفت: با طرح جامع وزارت صمت می توان از این دلالان جلوگیری کرد.

معاون دادستان کل کشور افزود: مسئولان باید سفره مردم را بگشایند و زندگی مردم را راحت کنند اما در شرایط فعلی اولویت با ثبات قیمت هاست تا در سال های آینده شکستن و کاهش آن در دستور کار قرار گیرد. مراحل.”