استان ها

اجرای ۸۵پروژه بهداشتی و درمانی در قزوین

به گزارش خبرگزاری ایران تودی از قزوین؛ تور رسانه ای بازدید از پروژه های زیرساختی حوزه سلامت استان قزوین با عنوان «اردوی راویان پیشرفت» با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان و دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد و خبرنگاران در جریان آخرین وضعیت پروژه های زیرساختی حوزه سلامت استان قرار گرفتند.

درمانگاه اقبالیه، بخش الحاقی بیمارستان قدس، بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی، بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین، مجتمع آموزشی و پژوهشی و دانشکده داروسازی در دست ساخت، نصب تجهیزات در بیمارستانها و سالن ورزشی نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از جمله پروژه هایی بود که خبرنگاران بازدید کردند و محمد علی معصومی فر، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی استان قزوین توضیحاتی درخصوص روند پیشرفت پروژه ها به خبرنگاران ارائه داد.

در ادامه این برنامه عبدالله دیدبان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۸۵پروژه درمانی، بیمارستانی، آموزشی و پژوهشی در مناطق مختلف استان در دست اجراست که تکمیل آنها تحول اساسی در بخش بهداشت و درمان و سلامت مردم ایجاد می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: خوشبختانه هیچ پروژه متوقف شده نداریم و برخی طرحها تکمیل شده و منتظر زیرساخت آب و برق است که با مساعدت دستگاههای اجرایی سریعتر به بهره برداری می رسند.

او افزود: در تولید محصول در حوزه غذا و دارو شاخص هستیم و در عرصه توسعه هم رتبه برتر کشور را کسب کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان و سلامت عقب ماندگی های مزمنی داریم که با یاری خدا و تلاش مضاعف امیدواریم بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

دیدبان با بیان اینکه در دولت سیزدهم شاهد تحول اساسی در بخش درمانی سلامت مردم استان هستیم، اظهار کرد: در حوزه درمانی و پزشکی در سطح استان قزوین ۳۰پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.