استان ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین معرفی شد

به گزارش کازینو خبرگزاری ایران تودی؛ روز شنبه در مراسمی با حضور باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرزانه مدیرکل حراست وزارت بهداشت، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین. روح الله عباسپور، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمدبیگی در مجلس شورای اسلامی محمد قاسمی، دادستان امور اقتصادی قبادی با خدمت دو ساله عبدالله دیدبان رئیس سابق دانشگاه، دانشگاه جدید علوم پزشکی قزوین معرفی شد.

image_2021_11_13-15_56_41_293_ljx

عبدالله دیدبان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده رئیس جمهور گفت: امیدوارم با حمایت های وزارتخانه و نمایندگان مجلس بتوانیم گامی بهتر در خدمت رسانی به مردم برداریم.انقلابی و اقدامات جهادی».

وی افزود: دکتر نامدار در بحرانی ترین شرایط کنترل را به دست گرفته و خدمات قابل توجهی ارائه کرده است که قابل تقدیر است.

دیدبان تصریح کرد: برخورداری از سلامت حق همه مردم است و از آنجایی که دانشگاه های علوم پزشکی حدود 25 درصد سلامت مردم را بر عهده دارند و 75 درصد خارج از این حوزه هستند، مهم ترین چشم انداز ما دسترسی همه مردم به خدمات سلامت است. ، حتی در دورافتاده ترین مکان ها.

“کمبود تخت و فرسودگی بیمارستان های استانی یکی از چالش های اساسی است که در ادامه اقدامات قبلی برای رفع نواقص، برنامه ریزی برای احداث بیمارستان 700 تختخوابی و بهره برداری از بخش شهید مجاور آن انجام شده است. بیمارستان رجایی.”

image_2021_11_13-15_56_36_699_igr

دیدبان تصریح کرد: عدم تعادل دانشکده یکی دیگر از معضلاتی است که باید رفع شود و در این مدت با ترس از دولت انقلابی سعی در استقرار نیروهای جوان و با انگیزه و اقدام موثر داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآور شد: اپیدمی تاج به ما درس بزرگی داده است که اگر در مقابل تهدید خارجی متحد شویم پیروز خواهیم شد، بنابراین برای انجام موفقیت آمیز کارها نیازمند این اتحاد هستیم.

image_2021_11_13-16_2_58_909_4gn

در این مراسم با قدردانی از خدمات پیمان نامدار رئیس جمهور سابق، عبدالله دیدبان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب شد.