استان ها

جذب یک هزار و ۶۷۳ آموزگار در خوزستان از طریق آزمون استخدامی

جذب یک هزار و ۶۷۳ آموزگار در خوزستان از طریق آزمون استخدامی

ایران تودی/خوزستان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان از جذب یک هزار و ۶۷۳ معلم در استان خبر داد. 

سید بهروز موسوی بهبید در گردهمایی مسئولان امور اداری مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی ماده ۲۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله می بایست در بازه زمانی مشخص و بر اساس اطلاعیه هایی که به زودی از طریق پرتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به نشانی khouz.medu.gov.ir اعلام می شود و مراجعه به مکان های اعلامی در متن اطلاعیه فرآیند تحویل مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی خود را انجام دهند.
 
به گزارش ایران تودی، وی گفت: بر اساس پیش بینی ها ارزیابی های تخصصی و گزینش از ۶ تیرماه در استان خوزستان آغاز خواهد شد و بر اساس جدول زمان‌بندی و به ترتیب حروف الفبا داوطلبان به مکان های اعلامی در اطلاعیه مراجعه خواهند کرد.
 
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: سهیمه استخدامی آموزش و پرورش خوزستان برای پذیرش و جذب آموزگار از محل آزمون امسال یک هزار و ۶۷۳ نفر خواهد بود و بر این اساس تقریبا ۳ برابر این ظرفیت داوطلب برای مرحله ارزیابی دعوت شده ‌ند.
 
موسوی در پایان گفت: قانون‌مداری، عدالت‌محوری در گزینش و انتخاب بهترین و اصلح‌ترین افراد برای حرفه مقدس معلمی به عنوان اصول مهم و جدایی‌ناپذیر برگزاری ارزیابی‌های تخصصی در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت استان خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام