علمی و پزشکی

موج جدید کرونا در آمریکا و بستریِ بیماران در پارکینگ بیمارستانهای برخی ایالات

به گزارش شفاف ، کادر پزشکی مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) قصد دارند اوایل هفته آینده یک بیمارستان موقت 20 تختخوابی را در پارکینگ ساختمان با کارکنان وزارت بهداشت و خدمات مرتبط افتتاح کنند. دارو بسازید.

فرماندار می سی سی پی گفت که از دولت فدرال می خواهد “کشتی بیمارستانی” را به نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در منهتن در مارس 2020 به عنوان یک مرکز درمانی موقت برای فشار بر مقامات ایالتی بفرستد. بیماران کرونری را رها کرد

وی همچنین از همکاری هر کارمند بهداشت فدرال در می سی سی پی استقبال کرد و مانند بسیاری از مقامات ایالتی قول داد که از ماسک به عنوان ابزاری م toثر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده کند.

فلوریدا ، می سی سی پی و اورگان شاهد افزایش بی سابقه ابتلا به کووید در دو هفته گذشته بوده اند و می سی سی پی در روز جمعه به بالاترین میزان روزانه خود رسیده است.

بر اساس گزارش CDC ، 1871 کودک در جمعه گذشته در ایالات متحده بستری شده اند که بیشترین تعداد از زمان شروع همه گیری کرونا است.

روز پنجشنبه ، 1578 بیمار کووید -19 در بیمارستان های می سی سی پی بستری شدند که بالاترین میزان از زمان شروع همه گیری در سال گذشته است.

طبق آمارهای رسمی ، بیش از 90 درصد تخت های ICU در بیمارستان های می سی سی پی اشغال شده است.

نرخ پایین واکسیناسیون و گسترش ویروس دلتا باعث افزایش بیماری های کرونری قلب ، بستری شدن و مرگ در ایالات متحده شده و برخی سیستم های پزشکی دولتی را تحت فشار قرار داده است.

به گزارش رویترز ، این ایالت طی دو هفته گذشته شاهد افزایش 142 درصدی بستریان در بیمارستان بوده است.