علمی و پزشکی

آرام تر شدن روند شتابان موارد بستری مبتلایان کرونا در کشور

معاون وزیر بهداشت گفت که بستری شدن بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب در کشور تسریع شده و وضعیت در بیشتر ولایات ثابت مانده است.

به گزارش ایران تودی ، دکتر قاسم جان بابایی در بازدید از مراکز درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد با تمجید از بهورزان گفت: “امیدواریم که مردم شبکه های اجتماعی را برای پروتکل های بهداشتی و از راه دور دنبال کنند.” کاهش زحمات کارگران بهداشت.

معاون وزیر بهداشت افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده مرحله دوم بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با همکاری سازمان تأمین اجتماعی آغاز می شود.

وی افزود: دهدشت جمعیت بسیار زیادی دارد و لنده ، چرام و دو منطقه دیگر از خدمات درمانی این مرکز استفاده می کنند. پیش از این یک بیمارستان در این شهر برنامه ریزی شده بود و اگرچه تخت های این مرکز درمانی با اجرای طرح تحول سلامت و معرفی هتل ها به آن افزوده شد ، اما با افزایش جمعیت ، پاسخگوی نیازهای مردم نیست. این سه شهر

وی اظهار داشت: اجرای مرحله دوم بیمارستان بیشتر مشکلات این منطقه را برطرف می کند و بسیاری از مشکلات حوزه درمان در این شهرستان را برطرف می کند.

معاون وزیر بهداشت در مورد تخت های اتاق خواب گفت: “با بیماری بیماری کرونا قلب و تشدید بحران ، تخت های کبدی بیمارستان افزایش یافته است ، اما هنوز هم مشخص است که این بیمارستان ظرفیت تخت خوابگاه را افزایش می دهد. و این “ما در حال تلاش برای افزایش تعداد تخت های ICU هستیم.

جان بابایی با اشاره به مرحله نهایی ساخت یک کلینیک تخصصی در دهدشت در مرکز کهگیلویه گفت: “ایجاد این کلینیک یکی از خدمات مستمر دولت خواهد بود. امیدوارم تا پایان سال به پایان برسد. پروژه.”

جهش های جدید در ویروس ضعیف نیستند

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: خوشبختانه شدت جهش های بیماری کرونا در کشور به اندازه دنیا نبود. ویروس کرونا در سراسر جهان گسترش یافته است و هر بار که بیماری به یک چرخه قبلی تبدیل شود ، سایر رفتارهای اجتماعی تغییر می کند. متأسفانه جهش های رخ داده ضعیف نیستند.

وی گفت که به دلیل همکاری خوب مردم در نظارت بر پروتکل های بهداشتی ، روند بستری در حال کاهش است. سرعت بخشیدن به ویروس در هفته های اخیر متوقف شده است ، بنابراین بستری شدن بیماران بیماری کرونا در کشور تثبیت شده و شرایط تثبیت شده است.

جان بابایی گفت: “اکنون شرایط پایداری پیدا کرده ایم و فکر می کنیم در هفته آینده شرایط کاهش وجود داشته باشد ، اگرچه اکنون شرایط فقط در برخی از استان ها پایدار است.” . .

طبق گفته وزارت روابط عمومی وزارت بهداشت ، معاون وزیر بهداشت ، دبیر کمیته علمی ملی کنترل و مدیریت ویروس های کرونا Dr. دکتر عابدینی و مدیر بخش اورژانس بیمارستان وزارت بهداشت. آنها به همراه واعظی از کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند و بر اجرای پروتکل های درمانی در این استان نظارت داشتند.

در این بازدید جان بابایی و گروه همراه وی ، بیمارستان های شهید رجایی و نرگسی قاچساران ، بیمارستان امام خمینی دهدشت و دکتر جلیل بخشهای مختلف بیمارستان یاسوج را ارزیابی کرد.

انتهای پیام