علمی و پزشکی

کشورهای اروپایی در انتظار تایید کیت‌های تست‌ خانگی کرونا

به گزارش شفاف ، مسئولان داروخانه امیدوارند که از آوریل (این ماه) همه شهروندان کشور بتوانند این کیت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها خریداری کنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل تایید و توزیع نهایی و نحوه استفاده از خانه کرونا هستند تست. مجموعه ها

کیت های خودآزمایی در واقع به عنوان روش های آزمایش آنتی ژن بیماری Covid 19 عمل می کنند.

برخلاف تست های PCR که بین 12 تا 48 ساعت به طول می انجامد ، نتایج آزمایشات آنتی ژن Govid در کمتر از 30 دقیقه بدست می آید ، اما دقیق تر از آزمایش PCR نیست.

در حالی که دقت تست های آزمایشگاهی PCR 98٪ است ، خودآزمایی هایی که در این خانه انجام می شود 80٪ دقیق است.

مطبوعات فرانسه عملکرد آزمایش های خودآزمایی در منزل را با آزمایش های بارداری مقایسه می کنند و ادعا می کنند که در صورت مثبت بودن آزمایش کوئید ، آزمایشات بیشتری لازم است ، اما این آزمایشات ممکن است بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری باشد.

آسان است که یاد بگیرید چگونه با خودآزمایی در خانه کار کنید. قسمت کوچکی از مخاط بینی خود را از طریق یک لوله نازک در دستگاه با مایعات موجود در کیت مخلوط کنید و مایع را در کیت تشخیصی نهایی قرار دهید تا نتیجه را در کمتر از 30 دقیقه ببینید.

دیگر کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا ماه هاست که کیت ها را در داروخانه ها می فروشند ، اما هیچ یک از آنها تاییدیه نهایی وزارت بهداشت را دریافت نکرده اند.

وزارت بهداشت فرانسه تأكید كرد كه استفاده از خودآزمایی در این خانه فقط برای افراد بالای 15 سال كه علائم بیماری كوید را ندارند قابل تأیید است.

به گزارش یورونیوز ، به گفته جروم سالومون ، رئیس کمیته عالی بهداشت علیه Covid 19 ، قیمت کیت ها در فرانسه که کمترین قیمت را در بین کشورهای اروپایی دارد ، 6 یورو است و به زودی به 5 یورو می رسد. شورای عالی بهداشت ضد کوید فرانسه نتایج را در آخر هفته بررسی کرد تا اینکه در پایان ماه مارس استفاده از خودآزمایی خانگی را تأیید کرد.