عمومی

مدیریت دولت در کرونا بهتر از کشورهای اروپایی بوده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، اکبر بهنامجو بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل گفت: بوده است.

وی افزود: دولت با اقدامات م itsثر در كنترل و مدیریت بیماری عروق كرونر قلب ، در مقایسه با سایر كشورهای اروپایی عملکرد خوبی داشته و با وجود همه تحریم ها از بحران های اقتصادی عبور كرده است.

فرماندار اردبیل گفت: امیدواریم با شروع واکسیناسیون جمعی در بحث کنترل بیماری ویروس کرونا قلب شاهد مدیریت این بیماری همه گیر باشیم و سال آینده جامعه ای عاری از هرگونه نگرانی و اضطراب بیماری ظهور کند.

بهنامجو افزود: علاوه بر خسارات اقتصادی و مادی به تاج ، اگرچه برخی خانواده ها آسیب روانی نیز دارند ، بهتر است برای رفع این شکاف روحی و روانی و کنترل بیماری و آسیب اقدام شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان كرد كه روند توسعه زیرساخت های شبكه شاد در بسیاری از استان ها تقویت شده است و در استان اردبیل نیز با همکاری اداره كل فن آوری های ارتباطات زیرساخت های لازم در حال توسعه است.

استاندار اردبیل ، اداره کل آموزش و پرورش و مدارس امنیتی و انجمن خیریه در ساخت واحدهای آموزشی و عیوب وی افزود که با تدابیر مناسب کمبود آموزش برطرف می شود و ما امیدواریم که یک تحول در ایجاد امکانات آموزشی به ویژه در مرکز استان ایجاد شود.

ما از کاهش خسارات اجتماعی غافل نخواهیم شد

وی همچنین به تغییر کاربری آموزش با تصویب کمیسیون ماده پنجم اشاره کرد و ادامه داد: پیش بینی می شود سال آینده 50 تا 100 میلیارد تومان به عنوان اولویت وام ها به آموزش و پرورش اختصاص یابد. برای اتمام پروژه های نیمه تمام

بهنامجو همچنین با تأکید بر ضرورت تکمیل سالن های عبادت مدارس به عنوان اولویت اصلی گفت: برنامه های ما در کاهش آسیب های اجتماعی جدی است و به هیچ وجه از اهداف و رویکردهای منطقی آنها غافل نخواهیم شد.

وی گفت: بیشتر آسیب ها خانواده ها ، به ویژه جوانان و نوجوانان را تحت تأثیر قرار می دهد ، در این مواقع آموزش و پرورش باید اقدامات درستی انجام دهد تا شاهد رفتارهای موثر و مخل باشد.

بهنامجو گفت که از شروع پروژه خوشحال است آموزش کمربند افراد بی سواد اجتماعی گفتند: طرحی که نهضت سوادآموزی برای آموزش مهارتهای زندگی به عنوان یک حرفه راه اندازی کرده است ، می تواند خانواده را تحکیم و مشکلات اقتصادی را حل کند.

استاندار اردبیل با استقبال از تغییر کاربری و فروش امکانات آموزشی گفت: این امکانات در مرکز استان شناسایی شده است و امیدواریم منابع حاصل از فروش امکانات آموزشی به نیمه تمام اختصاص یابد محصولات “