عمومی

برنامه‌ریزی مدون برای حمایت از اقشار آسیب دیده در دوران پسا کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، پرویز فتاح در دیدار با فرماندار گم بر اهمیت اطلاع رسانی به فرماندار گم در مورد موفقیت شهرستان گم در مبارزه با ویروس تأکید کرد. کرونا وی با اشاره به اینکه این نخستین استان است که به این بیماری مبتلا شده است ، افزود: با وجود شرایط سخت و دشوار در مبارزه با ویروس ، رهبری استان گم. کرونا او خیلی خوب عمل کرد

وی با تأکید بر اهمیت آموختن از تجربه بحرانها و اطلاع رسانی در مورد اقدامات در استان ، افزود: انتقال این تجربیات می تواند کنترل بیماری و بحران در سایر مناطق کشور را بهبود بخشد. گذار بودن.

رئیس صندوق کم درآمد ادامه داد: کرونا و یک برنامه کمک مؤمنان و پشتیبانی می کند.

فتاح خاطرنشان کرد: مدیریت سپس کرونا این حتی مهمتر است و باید برنامه ای برای اداره کشور و حمایت از افراد آسیب دیده در نظر گرفته شود کم اهمیت بیا بنویسیم.

بالاترین رتبه در مبارزه با گسترش شن و ماسه کرونا

فرماندار گم همچنین در مورد کنترل و کنترل شیوع ویروس به وضعیت گم پرداخت کرونا، خاطرنشان کرد: رتبه گوم در ارزیابی عملکرد ملی برای مقابله با شیوع بیماری است کرونا اجرای تصمیمات ستاد ملی کرونا عالی

بهرام سرمست ، مرکز مدیریت بحران استان به درستی مدیریت کرد کرونا وی با اشاره به لزوم توجه به معالجه افراد مبتلا به ویروس ، گفت: تعامل فرمان و مدیریت مرتبط و کلیه ادارات و گروه ها از جمله عوامل ایجاد کننده این بحران است. کرونا در شن است.

گم هشدار داد كه ستاد بحران از آنچه اتفاق افتاده است خبر ندارد کرونا تلاش سخت این ستاد برای آماده سازی کشور و استان برای مقابله با بحران کرونا وی خاطرنشان کرد: حضور اتباع بیگانه ، زائران و مسافران در شن و ماسه شرایط سخت را برای ستاد مدیریت بحران استان دو برابر کرده است که با همدلی و رضایت همه دستگاههای اجرایی استان محقق شد.

نماینده عالی دولت در استان گم از نقش علما ، مسئولان و روحانیت در اجرای برنامه های مصوب ستاد ملی تأکید کرد. کروناوی ادامه داد: مردم همچنین در کلیه مراحل اجرای طرح های کنترل و کنترل ویروس از پروتکل های بهداشتی پیروی می کنند. کرونا ویروس نقش مهمی در شکستن زنجیره انتقال دارد کرونا آنها بازی کردند.

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی و منظم در استان برای برقراری تعامل بین بخشی صورت گرفته است ، بیان کرد: استفاده از ستاد خیرخواهان و مردم و همچنین گروه های جهادی و یک مجموعه دستیار و مناصب در طول سال. بحران برای مشاهده کرونا پرداخت شده.

سرمست با تأکید بر نقش آژانسهای امداد و حمایت از کارکنان پشتیبانی گم و تأثیر ستودنی بنیاد در این زمینه تأکید کرد: علاوه بر حمایت از افراد ضعیف و آسیب پذیر ، از این برنامه نیز حمایت کرد. کم اهمیت پیشرفت منطقه به سمت تولید یکی از اولویت های مهم این روزها است سپس تاج است.