عمومی

اجتماعات تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل برگزار نمی‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهروز ندایی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: از فردا اعتصاب یک هفته ای برای همه ادارات و دستگاه های اجرایی. خدمات، مشاغل ، شرکت ها و اصناف ، این اعتصابات را برای مدیریت و کنترل شرایط بحرانی کرونا اعمال کنند.

روزانه 180 بیمار کرون در بیمارستان بستری می شدند و 17 نفر در این ایالت به دلیل شیوع بیماری جان خود را از دست می دادند. دلتا وی گفت: “با همکاری مردم ، ما سعی می کنیم در طول یک هفته تعطیلات که به طور گسترده در سراسر کشور انجام می شود ، شیوع بیماری کرونا قلب را کنترل کنیم و امیدواریم مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کنترل ، به مدیریت بیماری کمک کنند. بیماری ، “کرونا گفت. حذف کردن.

سخنگوی ستاد کنترل بیماریهای کرونا قلب در استان اردبیل گفت: از فردا بازارهای بسته ، گذرگاه ها و کلیه اصناف استان اردبیل به منظور جلوگیری از شیوع بیماری به جز صنوف لازم بسته می شوند. دلتا کرونا در حال حاضر در بیمارستان ها و مراکز درمانی وخیم است.

ندایی افزود: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی ، در حال حاضر حدود 800 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و روزانه بین 180 تا 200 بیمار جدید به این تعداد اضافه می شود که برای همه ما زنگ خطری است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: علاوه بر بیماران بستری ، حدود 100 بیمار در محیط سرپایی با تزریق قرنطینه شدند و در مجموع روزانه 4000 نفر در تمام مراکز بیمارستانی تحت خدمات قرار گرفتند. دانشگاه علوم. مراقبت های پزشکی برای کنترل ویروس خطرناک دلتا شهادت در سطح سالانه.

ندائی افزود: نه تنها بیمارستان ها بلکه سالن های ورزشی بزرگ و تعدادی از مدارس نیز به مراکز بیمارستانی تاجگذاری اضافه شده است و به نظر می رسد تعداد تخت های مراکز درمانی و مدارس باید روز به روز افزایش یابد.

وی با یادآوری اینکه پیک پنجم به دلیل شدت درگیری بین گروه های مختلف خطرناک بود ، گفت: هیچ گونه منعی برای برپایی و برپایی هیئت های عزادار در سطح شهر وجود ندارد ، ایستگاه های صلواتی نیز اعلام شده است.

ندایی ادامه داد: تنها ایستگاه صلواتی برای توزیع محصولات بهداشتی در استان خواهد بود و تحت هیچ شرایطی مراسم عزاداری بزرگ نباید باعث شیوع ویروس کرونا شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اردبیل گفت: با توجه به نزدیک شدن حسینی به تاسوعا و عاشورا ، مقر کرونا تصمیم گرفته این روزها هیچ جلسه عمومی نداشته باشد و حتی تسلیت و تمثیل این روزها ممنوع خواهد شد.