عمومی

جشن و نماز عید سعید فطر در دزفول برگزار نمی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، امید ابن عباس روز سه شنبه در دیدار با رهبران قبایل ، افراد با نفوذ ، اعضای شورای امنیت سادات و بزرگان دزفولون در سالن جلسات سپاه اظهار داشت: یکی از دلایل افزایش تعداد بیماران است. کرونا دزفول ، افزایش تشخیص بیماری و نمونه برداری از بیماری ، به ویژه در تماس نزدیک با اعضای خانواده و بیماران تاریخشناسی او انجام می دهد

وی افزود: با وجود افزایش تعداد بیماران ، اوضاع در دزفول تحت کنترل بوده است. “هنوز امکانات پزشکی دزفول کامل نشده است. برای شرایط شدیدتر پیش بینی لازم برای دزفول انجام شده است. اما امیدواریم با همکاری مردم به این مرحله نرسیم.”

رئیس دفتر ویژه استانداری دزفول تأکید کرد: همه افراد در معرض خطر هستند کرونا به یاد داشته باشید: در ابتدا تصور می شد که بچه ها فکر می کنند کرونا هیچ موردی از این بیماری و مرگ و میر در بین جوانان مشاهده نشده است ، اما این امر با مشاهده مرگ و میر جوانان و همچنین نوزادان در جهان و کشور حاصل شده است. کرونا همه این فرضیات رد شدند.

ابن عباس گفت که میزان عفونت است کرونا وی گفت: این بیماری در افراد بالای 50 سال شایع است کرونا دزفول عمدتا بالای 60 سال سن دارد و افرادی که بیماری زمینه ای دارند به دلیل نقص در سیستم ایمنی بدن خطر مرگ بیشتری دارند ، بنابراین این گروه ها باید بیشتر مراقب باشند.

بازدید از عوامل گسترش کرونا

بن عباس اظهار داشت: براساس مطالعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، یکی از مهمترین دلایل شیوع این بیماری در این شهر اجتماعات و ویزیت های خانوادگی است ؛ بنابراین مردم نباید فکر کنند که هرگونه آشنایی یا خانه خانوادگی در امان است و بدون علائم می توان از آنها بازدید کرد.

وی افزود: اگر شخصی حامل باشد ، تمام اعضای خانواده و افراد در تماس نزدیک با آنها در معرض خطر خواهند بود ، زیرا موارد بسیاری در دزفول وجود دارد که منجر به انتقال شخص می شود. کرونا این بیماری در خانواده و برخی از اعضای و دوستان خانواده آنها گسترش یافت و افراد آسیب دیده این دوره را ادامه دادند و آن را به دیگران منتقل کردند. بنابراین ، مردم باید از مراجعه به بستگان و خانواده خودداری کنند.

رئیس فرمانداری ویژه دزفولون مراسم عزاداری و عروسی را از دیگر عوامل دانست کرونا دزفول اظهار داشت: علی رغم ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع و تشریفات ، برخی از افراد بدون توجه به وضعیت بحرانی ، عروسی یا مراسم تشییع جنازه برگزار می کنند و در بسیاری از موارد توسط نیروی انتظامی و دستگاه قضا برگزار می شود. واقعیت این است که ما به دنبال چنین جلساتی نیستیم ، بنابراین مردم باید اوضاع را با عقل و منطق درک کنند و از برگزاری این مراسم خودداری کنند.

بن عباس توضیح داد: وقتی اعلام شود که حتی یک مهمانی کوچک نیز می تواند ویروس را منتقل کند ، برای برخی افراد غیرقانونی است که چند صد راهپیمایی برگزار کنند. شخص آنها عزادار می شوند و ازدواج می کنند زیرا هیچ کس حق ندارد دیگران را در معرض دید خود قرار دهد.

برای کنترل از قدرت ریش سفید استفاده کنید کرونا

وی در ادامه با تأکید بر لزوم شیوخ ، پیشوایان قبیله ، بزرگان و بزرگان قبیله برای بهره‌برداری از فرصتهای خود در بین مردم ، افزود: این افراد باید از اقتدار خود در جامعه استفاده کنند و به مشاوره ، مشاوره و حتی هشدار دهند که هیچ جلسه‌ای و تشریفاتی برگزار نشود. ضمن جلوگیری از همراهی مردم با این بزرگان ، از برگزاری بسیاری از مراسم در نقاط مختلف شهر دزفول جلوگیری شد که ستودنی است.

ابن عباس ادامه داد: بزرگان قبایل ، بزرگان و شیوخ هر قومی باید جوانان را آگاه كنند كه این گروه نه تنها باید از خود مراقبت كنند بلكه باعث بیماری و مرگ سالمندان نیز در خانواده یا خانواده می شوند.

او گفت که کنترل کرونا این تنها وظیفه مسئولان نیست ، وی ادامه داد: در صورت تصویب مردم توسط ستاد کرونا در برابر بیماری عمل نکنید کرونا مدیریت نشده است در حال حاضر مشاغل در حال تعطیل شدن هستند و وضعیت معیشت بخش بزرگی از مردم در معرض خطر است ، بنابراین همه ما باید با هم کار کنیم تا کمتر افراد تحت تأثیر قرار بگیرند و از این وضعیت بهداشتی خارج شوند.

ماه رمضان در دزفول جشن نمی گیرد

بن عباس گفت: عید قربان در دزفول برگزار نمی شود ، تصمیمات جدی درباره ماه رمضان مانند روز طبیعت اتخاذ می شود و از هرگونه مراسم و گردهمایی در دزفول با انجام ایست های بازرسی و تعداد زیادی گشت جلوگیری می شود. بنابراین انتظار داریم بزرگان قبایل و بزرگان شهر دزفول در این زمینه با ما همکاری کنند و امروز به مردم توصیه می کنیم در خانه بمانند و از حمل و نقل غیرضروری خودداری کنند.

وی همچنین گفت: طبق دانشگاه علوم پزشکی دزفول و مجلس شورای اسلامی ائمه جمعه این شهر ، نماز عید قربان امسال در هیچ یک از مساجد و زیارتگاه های دزفول ماساژ نمی یابد و مراسم روز اورشلیم در دزفول برگزار می شود. این نمی تواند باشد

تعطیلی فرمانداری ویژه دزفول همچنان ادامه دارد این یک صومعه است آرهوی با اشاره به پارک ها ، پارک ها و مراکز تفریحی این شهر گفت: با همکاری پلیس و راهنمایی و رانندگی ، خودروهای پارک شده در نزدیکی پارک ها جریمه می شوند و به پارکینگ تحویل داده می شوند.

بن عباس با اعلام اینکه کلیه واحدهای صنفی ، بانکها و دفاتر غیرضروری در دزفول از فردا تا دوشنبه 25 ژوئن افتتاح خواهند شد ، افزود: آنها فقط تا 10 شب مجاز به کار هستند.

وی تأکید کرد: گشت های بازرسی ستاد کرونا متشکل از نمایندگان است سکوتاین اداره کل زندان ، فرمانداری ، پلیس محلی ، اتاق اصناف و مرکز بهداشت نیز از نزدیک بازار و اصناف این شهر را مورد بازرسی قرار داده و با متخلفین برخورد خواهد کرد.

رئیس فرمانداری ویژه دزفول گفت: “پس از بازگشایی واحدهای صنفی ، دفاتر و بانکها ، مردم باید برای شرکت در جامعه از کلیه پروتکل های بهداشتی پیروی کنند. با این وجود ، پذیرش افراد بدون نقص در دفاتر و بانک های دزفول ممنوع است.”

ابن عباس گفت: “استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توسط مردم مشخص شده است. از این رو ، باید از مشاهده افرادی که درگیر رفتارهای پرخطر هستند ، استفاده از این افراد ممنوع باشد و باید از موارد بهداشتی پیروی کرد.”

وی گفت تا زمان کشف واکسن کرونامردم هستند کرونا وی گفت: “مردم در همه جا باید از قوانین بهداشتی پیروی کنند تا از ابتلا به ویروس گزیده نشوند. ما می توانیم با آنها همکاری کنیم تا هرچه سریعتر ویروس از جامعه ، کشور و جهان خلاص شود.”