عمومی

جشنواره منطقه ای طنز و استعدادیابی زنجفیل در تبریز برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید محمد حسینی بولاگی گفت: جشنواره منطقه ای کمدی و استعدادیابی “زنجبیل” در سه قسمت برگزار می شود. بایستید کمدی ، نثر و شعر به منظور نقد عجیب است کارهایی که باید انجام شود و در فضای مجازی انجام نشود ، فاصله از تاج و فاصله اجتماعی ، تولید ، حمایت ، جدایی آره و هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی انجام می شود.

وی افزود: این جشنواره برای یافتن و حمایت از استعدادهای منطقه برگزار می شود ، در پایان این جشنواره که به برندگان جوایز نقدی (بیش از 400 میلیون ریال) تعلق می گیرد ، این هنرمندان به تولید محتوا (پارچه) می پردازند. بایستید کمدی) توسط صحنه هنری استان تولید و پشتیبانی می شود.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: علاقه مندان به آنچه در فضای مجازی چه کاری می توان انجام داد و چه کاری نمی توان انجام داد ، باید هر طور که دوست داریم س questionsال کنند جزو دوره ای از اخبار و شایعات دروغین در فضای مجازی باشید ، مردم با آنچه در فضای مجازی می بینید بسیار فاصله دارند! مخفی نگه داشتن فاصله همیشه احترام متقابل را حفظ می کند ، “ناخودآگاه”آره محبوب نباشید! ، اعتیاد به مواد مخدر بهتر است یا فضای سایبری و معروف آره می فهمید ، حمایت می کنید یا رد می کنید؟ پاسخ.

بلاغی گفت: “س Quesالاتی مانند تاج گذاری و فاصله اجتماعی برای دیگران یا برای ما ماسک است ، مانند فاصله.” ندنخود را در شرایط میدانی امروز چقدر گران می دانید و مقصر اصلی بروز بیماری های قلبی عروقی کیست؟ پاسخ و در مورد موضوع تولید ، پشتیبانی ، بازدارندگی آره اگر تا به حال کارتی را تقلب یا تقلب کرده اید یا فکر می کنید این کارت کم است ، اگر می خواهید به مدت یک هفته با یک مقام عالی رتبه جابجا شوید ، برای بهبود چه کاری انجام می دهید ، این یکی از رفتارهای افرادی است که از آنها حمایت می کنند تولید محلی؟ چه چیزی باید تغییر کند ، انحصار برای مردم چه چیزی به ارمغان می آورد و چقدر عدالت در تجارت ایران وجود دارد؟ پاسخ.

وی افزود: کسانی که به هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی علاقه مند هستند نیز می گویند: “اگر شما به مدت یک ماه از جنس مخالف باشید ، از چه عادت های بدی دست می کشید؟ جنگ در خیابان خوب است یا بد؟” چه کسی باید س askال کند؟ چرا وقتی صحبت می کنیم با هم دعوا می کنند ، چرا دوست داریم در صف بایستیم؟ حالا چرا آدم عجیب و بدی فقط در کار بد عجیب است؟ پاسخ.

وی خاطرنشان کرد: س questionsالات و مباحث مطرح شده تنها نمونه هایی است و علاقه مندان می توانند س absoluteالات و مسائل دیگری را با حساسیت مطلق مطرح کنند عجیب است عزت خود را بالا ببرید و پاسخ دهید.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره گفت: معیار کلی جشنواره این است که آثار ارسالی به جشنواره به دو زبان ترکی و فارسی قابل قبول هستند. علاوه بر این ، شرکت کنندگان در این جشنواره موظفند قوانین و مقررات جشنواره را با ارسال آثار خود بپذیرند و عدم رعایت قوانین منجر به حذف آثار خواهد شد. جابه وقت آن است که جایی خاموش شویم.

لفاظی در مورد شرایط شرکت در بخش متوقف کردن بالا این کمدی همچنین گفت: نیازهای اساسی صحنه است متوقف کردن بالا این کمدی متشکل از دکور ، لباس ، موسیقی و … توسط صاحب اثر و زمان کار تهیه می شود متوقف کردن بالا کمدی ارسالی باید کمتر از 4 دقیقه و 10 دقیقه بیشتر نباشد و تعداد آثار محدودیتی ندارد.

وی اظهار داشت که همه آثار به صورت فیلم هستند (بایستید کمدی) در نظر گرفته می شود ، گفته می شود: متقاضی آثار ارسالی مسئولیت کیفیت اسناد ارسالی ، به ویژه پرونده ویدیویی بارگذاری شده را بر عهده دارد. بنابراین ، اگر تصویر یا صدا به صدا در نیاید متوقف کردن بالا کمدی ، کمیته برگزاری و همچنین فیلم هیچ مسئولیتی ندارند بایستید کمدی با تلفن همراه بدون استفاده اثر ضبط و ارسال صوتی و تصویری.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه جشنواره کمدی و استعدادهای درخشان زنجبیل در 6 و 7 آگوست 1400 برگزار شد ، افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 6 ژوئیه به دبیر جشنواره ارسال کنند.

بلاغی گفت: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت حوزه هنری استان artabriz.ir مراجعه و ثبت نام و ارسال نمایید. آثار از صفحات اینستاگرام به @ zanjafil.i ، به Zanjafiltanz@gmail.com ایمیل ارسال کنید چه خبر بالا و شماره تلگرام 09143012665 ​​و شخصاً به دبیرخانه جشنواره به آدرس تبریز ، تقاطع شریعتی ، پردیس فرهنگ سینمای اورشلیم ، مرکز هنری استان آذربایجان شرقی ، دبیرخانه جشنواره زنجبیل تحویل داده شده است.

لازم به ذکر است که مرکز هنری انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی به همراه اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استان آذربایجان شرقی جشنواره احیای کمیک زنجبیل را برای احیای آن برگزار می کنند.