عمومی

۲۵ تا ۳۵ساله ها بیشترین مشارکت را در انتخابات دزفول داشته‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، علی فرهمندپور روز پنجشنبه پس از رأی دادن در شعبه اخذ آستان مقدس سبزگبا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمان آغاز انتخابات ریاست جمهوری و مجامع اسلامی شهر و روستا ، این کار مسئولان و عوامل اجرایی بوده است. ، 392 شعبه در شهر دزفول فعال و راه اندازی شد.

وی با اشاره به مشارکت پرشور مردم دزفول در انتخابات امروز ، افزود: به لطف مشارکت بالا ، با کمبود تعرفه روبرو شدیم و تعرفه طلب کردیم ، از طرف دیگر ازدحام در برخی شعب بسیار زیاد بود ، ما مجبور شدیم آنها را ببندید تا با پروتکل های بهداشتی مطابقت داشته باشند. “

رئیس حوزه انتخابیه دزفول تعداد 320 هزار رأی دهنده را در این شهر برشمرد و افزود: دزفول 4000 رأی اول را دارد.

فرهمندپور با اشاره به انتخاب همه گروه های سنی گفت: جداولی از وزارت کشور وجود دارد تا بتوانیم دامنه سنی شرکت کنندگان را بصورت آنلاین ببینیم ، بر این اساس دزفول ، پیرمرد 500 ساله 75- ساله 85 ، در انتخابات شرکت کرد ، که بسیار جالب و ارزشمند است.

وی افزود: طبق آمار این جدول ، اکثریت جوانان 25-35 ساله در انتخابات دزفول شرکت کردند که این مهم است.

فرهمندپور با اشاره به افزایش 12 درصدی تعداد صندوق های رای گیری در سطح شهر نسبت به سال های گذشته ، اظهار داشت: ما دو یا سه صندوق رای در اطراف وضعیت بیماری کرونا در شعب ایجاد کردیم که در انتخابات قبلی بیش از هزار رأی کسب کرده بودیم. “

برای متهم یک مرکز رأی گیری ایجاد کنید

فرماندار ویژه و رئیس حوزه انتخابیه دزفول در مورد روند كاهش اپیدمی تاج در دزفول طی هفته های اخیر صحبت كرد و افزود: “طی دو روز گذشته هیچ مرگ و میر تاج در دزفول رخ نداده است. امیدواریم این روند كاهش با استقامت مداوم مواجه شود سلامتی توسط افرادی که به پای صندوق های رای می روند با رعایت استانداردها مشاهده می شود.

فرهمندپور گفت: از آنجا که افراد زیادی از بیماری های قلبی عروقی رنج می برند ، واحد ویژه رأی گیری در بیمارستان عمومی دزفول راه اندازی شده است تا بیماران ، همراهان ، قرنطینه شده و بیمارانی را که در RadiSaver بیمارستان مراجعه می کنند در بیمارستان بستری کند. کلینیک می تواند رأی دهد. ورین

وی با اشاره به ایجاد چهار شعبه اخذ رأی در مناطق صعب العبور گفت: “ما چهار نوع پرواز برای مناطق صعب العبور انجام داده ایم. تاكنون سه پرواز انجام شده و چهارمین پرواز انجام شده و بازگشت نیز وجود دارد. . فردا انجام خواهد شد. “

فرهمندپور با بیان اینکه تاکنون هیچگونه تخلف عمدی و سازمان یافته ای به ستاد انتخابات شهرستان گزارش نشده است ، افزود: برخی شعب لیست هایی را ارائه داده اند که تخلف سازمان یافته محسوب نمی شوند ، اما در زمان ممنوعیت تبلیغات اخطارهایی دریافت کرده ایم ، کاندیداهای متخلف.

وی یادآور شد: 446 نفر برای شورای شهر در شهرستان دزفول معرفی شدند که بیش از 220 نفر آنها با شورای شهر دزفول در ارتباط هستند.

فرهمندپور مردم را به شرکت هرچه بیشتر در انتخابات فراخواند و گفت: این موجود مشتاق مشت محکمی در دهان شایعات خواهد داشت و موجب ناامیدی دشمن می شود. رهبر ایران.

به گزارش آنلاین ، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 392 شعبه اخذ رای در دزفول در حال برگزاری است.