ورزشی

ظهرابی: دو دروازه‌بانم مبتلا به کرونا شدند/ نوروزنژاد: به تجربه کم بازیکنان باختیم

سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: این دو هفته تمرین خوبی داشتیم اما متأسفانه دو دروازه بان تیم تاج را کسب کردند اما باز هم بازیکنان من در طول بازی عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش ایران تودی ، در جریان رقابت های لیگ برتر هندبال نفت و گاز قچساران ، این تیم مقابل پرسپولیس بهبهان قرار گرفت و بازی بین 25 تا 35 را شکست داد. نفت و گاز گچساران ، یکی از تثبیت شده ترین تیم های لیگ برتر هندبال ، تاکنون حتی یک امتیاز کسب نکرده است و سرمربی تیم دلیل این امر را پخش شدن تاج در گچساران و کاهش بودجه این تیم می داند.

پرسپولیس بهبهان یکی از تیم هایی است که به تازگی وارد لیگ برتر هندبال شده و اولین امتیاز خود را در این مسابقه کسب کرده است. هدایت این تیم بر عهده سرمربی تیم ملی هندبال جوانان مسعود ظهرابی است. صحبت های سرمربیان هر دو تیم را می توانید در زیر بخوانید.

مسعود ظهرابی سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان پس از پیروزی این تیم مقابل نفت و گاز قچساران اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به بازیکنان تیم قچساران بگویم که تمرینات این تیم در اواخر تمرینات ما آغاز شد. البته این دو هفته تمرین خوبی داشتیم اما متأسفانه دو دروازه بان تیم تاج داشتند. اما بازیکنان من در طول بازی عملکرد خوبی داشتند و به طور کلی مسابقه خوبی برای ما بود. این مسابقه تمرین خوبی برای بازیکنان من برای بازی بعدی بود. امیدوارم بازیکنان برنامه های ما را برای مسابقه بعدی برآورده کنند تا بتوانیم پیروز بهتر شویم

سپس گفت: قچساران و اکثر تیم ها به دلیل شرایط دیر تمرین را شروع کردند. به دلیل شرایط و هشدارهای وزارت بهداشت ، چند روزی سالن نداشتیم اما به طور کلی بازیکنانم سختی کشیدند. البته این قدرت بازیکنان من نیست و بهتر است. امیدوارم در بازی بعدی که برای ما بسیار مهم و حیاتی است ، بتوانیم دو شکست قبلی را جبران کنیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران ، عسگر نوروز نژاد نیز پس از شکست تیمش از پرسپولیس بهبهان گفت: متأسفانه در این مدت فقط یک هفته تمرین کردیم ، زیرا گچساران یکی از شهرهای سیاه ایران بود. همه سالن های ورزشی تعطیل شده اند و متأسفانه ما با چهار جلسه تمرین آماده مرحله دوم لیگ برتر هستیم. متأسفانه کاپیتان تیم در دور اول مسابقات آسیب دید و نتوانست به این مرحله از مسابقات راه یابد. بیشتر بازیکنان بی تجربه هستند و ما امروز به بی تجربگی خود باختیم.

وی در مورد هیجان هنگام حرکت بازیکنان در طول مسابقه گفت: “همه بازیکنان از ابتدا با من بودند و من معلم آنها بودم ، بنابراین آنها به این سبک حرکت عادت کردند.” این برای ما به یک عادت خوب یا بد تبدیل شده است. امیدواریم که امسال مسابقات را به خوبی به پایان برسانیم و شرایط برای سال آینده بهتر شود و اگر بودجه ما برگردد ، نفت و گاز را در میان سه تیم برتر جدول مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام