ورزشی

سیدجلال حسینی: ۵-۴ تیم علیه ما شدند

اخبار ورزشی / سوپرلیگ ایران؛ سید جلال حسینی درباره تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی خوب و سختی بود. فرزندان ما زحمت کشیدند اما ما نتوانستیم در این مسابقه پیروز شویم و توانستیم در مسابقات بعدی جبران کنیم.

وی درباره دست خالی کادرفنی برای بازیکنان تعویضی پرسپولیس گفت: “همه چیز مشخص بود و یکی دو تیم برای این روزها برنامه ریزی می کردند.” آنها ماه هاست که صحبت می کنند و چشم به راه این روزها هستند. همه فریب خوردند. 5-4 تیم دور هم جمع شدند. سرمایه گذاری تیم های دیگر ، بازیکنانی که آنها را جذب می کنند و آنچه برای آنها مفید است را ببینید. همه چیز روشن است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما کار خود را انجام می دهیم اما بسیاری از تیم ها فریب می خورند و راه خود را می روند. گاهی اوقات آنها صحبت می کنند ، اما ما ساکت هستیم.

حسینی با بیان اینکه در این شرایط باید منتظر سقوط پرسپولیس باشیم گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم و صحبت های من هیچ ارتباطی با این سوال ندارد. هرچند تیم ما سه مسابقه متوالی مساوی کرد اما یکی از آنها مقابل نساجی در هوا بود که فشار زیادی به ما وارد کرد. ما دو بازی دشوار دیگر انجام دادیم و اکنون به دربی می رسیم.

وی درباره دربی آینده اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. ما برای آن مسابقه آماده می شویم. ما باید درباره قضاوت ها و کارهای خنده دار آنها بیشتر صحبت کنیم. بسیاری از صحنه ها با توجه به تجربه داوران تعیین می شود ، اما شما فقط یک صحنه را دیده اید و می گویید که باید همان تجربه باشد.

مدافع پرسپولیس افزود: در طول بازی بازیکنان حریف در ضدحملات ما اشتباهاتی انجام دادند اما داور راحت بود. این برنامه هایی است که برخی از تیم ها از قبل منتظر آن هستند.

256 251