ورزشی

انتقاد سیدجلال از دوستان! – ایران تودی

به گزارش یک خبرگزاری ایران تودی؛ سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل پیکان گفت: امروز خیلی کار کردیم اما خدا را شکر سه امتیاز خیلی خوب گرفتیم.

نادر محمدی در پاسخ به این س ifال که آیا تیمش نگران اوت است ، گفت: این یک تاکتیک در عین حال است و نه تنها برای ما ، بلکه برای هر تیمی کار را دشوار می کند. امروز روز بسیار سختی برای ما بوده است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ، سید جلال حسینی 39 ساله در پاسخ به تمجید فرزاد خاتمی مبنی بر اینکه او هنوز بهترین مدافع ایران است ، گفت: فرزاد سن ما است.

حسینی درباره روند خوب پرسپولیس در چند بازی اخیر گفت: فوتبال شرایط خاص خود را دارد. فردا روز دیگری است و امیدوارم بتوانیم کار خود را به درستی انجام دهیم و پرسپولیس موفق باشد.

وی در پاسخ به این سال که آیا لیگ در مرحله نیمه نهایی است و آیا مشکلات برطرف شده است ، گفت: “در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد. مشکلات زیادی وجود دارد و دوستان آمدند و آنچه را که می خواستند انجام دادند و رفتند. هیچ کس با آنها کار نکرد. تعداد زیادی وجود دارد آقای صدری و سمیعی هم آمدند ، ما مشکلات زیادی داریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تاکنون چند درصد دریافت کرده اند و آیا پرداختی ها به اواسط فصل به 50 درصد می رسد اظهار داشت: مسئولان قول داده اند که تا نیم فصل پرداخت کنند اما من نمی دانم چه زمانی این مبلغ را پرداخت می کنم. تاکنون 20 درصد سود کسب کرده ایم و نمی دانیم در نیم فصل اول به چند درصد می رسد.

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پرسپولیس در پایان فصل در راس است و می تواند مقابل گل گهر امتیاز کسب کند ، گفت: “ما بازی سختی داریم.” شما می دانید که بازی در مقابل تیم های آقای قلعه نویی کار سختی است و کار در سیرجان سخت است. امیدوارم بتوانیم روند خوبی داشته باشیم.

دروازه بان ها گفتند که می خواهند با محرومیت ریشه گادوین از تیم مقابل پرسپولیس تیم را ضعیف کنند: “اینها کلماتی است که همه را نگران می کند.” چرا محروم است و چرا محروم است؟

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات دروازه بانان پس از محرومیت از مانچا و اینکه این محرومیت مربوط به پرسپولیس است ، گفت: چرا؟ این حرفه ها چیست؟ امیدوارم باشگاه گلگهر بداند در مورد چه چیزی صحبت می کند. به این مسائل توجه کنید و این تقصیر خودشان است و اگر آنها توجه کنند همه حرفی نخواهند زد.

بیشتر بخوانید: آیا داور پرسپولیس و پیکا اشتباه کرد؟

253 251