عمومی

تب‌وتاب‌ تابستانی – ایران تودی

گرمترین و بی نظیرترین روزهای فوتبال ایران در راه است.

روزنامه به گزارش ایران تودی شهروند وی نوشت: “در ایران ، مسابقات باشگاهی معمولاً در ماه مه یا ژوئن به پایان می رسد و فصل جدید در آگوست و سپتامبر آغاز می شود. تابستانی تقریبا آرام ، سوت و کور بود. فصل جدید برای شکل گیری ، شکل گیری و ورود مهمترین مسابقات. زمان می برد. امسال در متنوع ترین تابستان ممکن برای فوتبال ایران قرار دارد ؛ روزهای گرم با مسابقات مختلف گرم و حساس و هیجان در خانه هواداران.

با سوپر جام شروع کنید

گرمای تابستان در فوتبال باشگاهی ایران از 20 ژوئن آغاز می شود. روز سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور. این نفرین ترین جام فوتبال ایران است؛ بنابراین ، فقط 4 ترفند از 19 دوره گذشته انجام شد و پایان یافت. غالباً سازمان لیگ از سنگینی برگزاری این مسابقه جلوگیری می کند و گاهی با تاریخ تیم ها سازگار نیست. امسال سوپرجام پس از یک تاخیر کلی لغو شد اما سازمان لیگ سرانجام جای خالی آن را پیدا کرد و ما باید در تاریخ 20 ژوئن پس از بازگشت کاروان تیم ملی از بحرین شاهد بازی پرسپولیس بودیم. و تراکتور

لیگ و برتر با حذف

با این حال حساس ترین هفته های لیگ و جام در ماه جولای و آگوست پیش رو است. بازی های لیگ بیستم به 7 هفته گذشته رسیده است و در این مدت همه چیز مشخص خواهد شد. از قهرمانان و تیم های دوم گرفته تا برندگان سهمیه ، تیم های ترک لیگ و سقوط. اوج این رقابت پرسپولیس و سپاهان کسب جام است. هیچ تیمی فرصتی برای اشتباه ندارد و این حتی ساده ترین بازی ها را نیز مهم می کند. سپس نوبت به مرحله نهایی جام حذفی می رسد. دیدارهای یک چهارم نهایی و به طرز عجیبی دربی تهران در قلب آنهاست. قطعاً این مسابقه ، سپس نیمه نهایی و مرحله حذفی هواداران را در اوج هیجان و حساسیت دنبال می کنند.

با لیگ قهرمانان پایان یابد

بعد از پایان مسابقات لیگ و مسابقات ، تیم ها استراحت کوتاهی کردند و سپس مجبور شدند فصل جدید را شروع کنند. با این حال ، فصل جدید در اوج حساسیت سه تیم محبوب ایران – پرسپولیس ، استقلال و تراکتور آغاز می شود. آنها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. فرم هنوز مشخص نشده است ، اما طبق برنامه قبلی ، مسابقات باید در اواسط سپتامبر برگزار می شد. “این یک پایان مناسب برای گرمترین تابستان فوتبال باشگاهی در ایران است.”

انتهای پیام