ورزشی

در این چند روز فقط دروغ شنیدم

آفتاب‌‌نیوز:

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قبل از تمرین امروز (یکشنبه) این تیم گفت: ما هفته گذشته تمرینات خود را بعد از چند روز استراحت آغاز کردیم. ما در برخی نقل و انتقالات شرکت کردیم. ما دو ماموریت داشتیم زیرا باید برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می شدیم. اول حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کرده اند و دوم به دست آوردن بازیکنان جدید. برخی از بازیکنان مانند بیرانوند و استوکس در طول فصل ما را ترک کردند ، در حالی که بازیکنان دیگری مانند علیپور امروز و ترابی چند روز پیش تیم را ترک کردند. ما به جای این بازیکنان چند نفر را استخدام کردیم و لیستی از عملکرد نداشتیم.

وی افزود: در این چند روز انرژی زیادی از ما گرفت و به دلیل کمبود افراد آموزش ما ناقص بود. به نظر می رسد امروز کار بشار رسا انجام شده و برنامه ریزی برای آموزش است. بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را که می خواستیم با هم باشیم از دست دادیم. برایشان آرزوی موفقیت می کنم. آنها برای این باشگاه سخت کار کردند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: آمادگی کامل با بازیکنان را نداشتیم. من نمی خواهم هواداران را ناراحت کنم ، اما ما مشکلات غیرقابل بیان داریم. ما هنوز تمریناتی را که باید با بازیکنان انجام دهیم ، پشت سر نگذاشته ایم. این به رغم نامه هایی است که من دو ماه پیش در مورد تمدید و امضای قرارداد با بازیکنان به باشگاه ارسال کردم. متأسفانه این اتفاق نیفتاد و ما آنقدر دیر اقدام کردیم که برای خود ما هم اتفاق افتاد و باید با یک تیم ناقص تمرین کنیم. ما یک هفته فرصت داریم که بازی کنیم اما هنوز تمرین کاملی نداشته ایم. همانطور که می دانید تیم های رقیب ما چندین بازیکن برزیلی و اروپایی را جذب کردند و دو سال طول کشید. ما رقابت سختی در پیش داریم ، اما مشکلات بی معنی حل نشده داریم. من در این چند روز دروغ شنیدم و فردا نامه ای به باشگاه می فرستم که با آن همکاری نکردم.

گل محمدی در مورد استعفا توضیح داد: من احتمالاً بعد از لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا می شوم. من واقعاً از تمام دروغهایی که می شنوم خسته شده ام. آنها در مورد همه چیز دروغ می گویند. امروز باشگاه باید هزینه می کرد اما این اتفاق نیفتاد. بازیکن رضایت را از جیب خود پرداخت کرد. هر روز و هر ساعت با من تماس می گیرند که با چک که به من داده اند چه کار کنم. بگویید آنها نمی خواهند بپیوندند. من با اسپانسر کار نمی کنم و این مسئله ای است که باید بین باشگاه و اسپانسر حل شود. در هر صورت افرادی در این تیم هستند که تصمیم می گیرند و باید پاسخگو باشند. هفته گذشته آقای رسول پناه به ما قول داد اما متأسفانه به قول خود عمل نکرد و بازیکنان ناراحت شدند.