ورزشی

تناقض در اظهارات مدیران استقلال برای پرداخت مطالبات/سردرگمی بازیکنان در مطالبات لیگ نوزدهم و بیستم

طبق گزارش ها شفافیازده هفته پس از مسابقات لیگ برتر ، بازیکنان تیم فوتبال استقلال هنوز از وضعیت مالی خود در این باشگاه اطلاع ندارند و نمی دانند این باشگاه با آنها چه می کند.

در همین حال ، برخی از بازیکنان استقلال پس از دربی 94 با انتقاد شدید از مسئولان باشگاه ادعا کردند که باشگاه آنها را ترک کرده است ، اما چند روز بعد درصد کمی از قرارداد این باشگاه را پرداخت کرده اما هنوز مشخص نیست بازیکنان چه دریافت کرده اند. در 3 هفته مانده به نیم فصل اول چند تیم وجود دارد؟ قبل از دربی 5 درصد از مطالبات بازیکنان باید پرداخت می شد اما بزرگان این تیم تصمیم گرفتند در آستانه دربی این مبلغ را پرداخت نکنند زیرا به جای بالا بردن روحیه می تواند به بازیکنان آسیب روحی وارد کند.

ووریا غفوری ، فرشید اسماعیلی ، فرشید باقری ، عارف غلامی ، حسین حسینی ، رضاوند ، مطهری و دیگران. تعدادی از بازیکنان استقلال فصل گذشته به این باشگاه بدهکار هستند و هنوز شرایط آنها مشخص نشده است.

وقتی مسئولان باشگاه با هرگونه اعتراضی روبرو می شوند ، میزان پرداخت سال جاری را اعلام می کنند و ادعا می کنند که حدود 30 درصد از قرارداد آنها پرداخت شده است. و این محل اختلاف بین بازیکنان باشگاه است. استقلال پس از آخرین جلسه هیئت مدیره در جمع خبرنگاران گفت: “این میراثی است كه ما از گذشته به ارث برده ایم و در این مدت سعی كرده ایم یك درصد مطالبات خود را پرداخت كنیم و هیچ بازیكنی كمتر از 10 درصد قرارداد و برخی دیگر را دریافت نكرده است.” آنها 30٪ دریافت کردند.

برخی از بازیکنان استقلال معتقدند که بدهی این باشگاه در فصل گذشته بوده و آنها فقط 10-12 درصد مطالبات خود را برای این فصل دریافت کرده اند. البته این مسئله در یک جلسه حل شد اما نحوه دریافت بازیکنان آنها را آزرده خاطر کرد و در طول تمرین آنها بارها با کادر فنی در مورد این اتفاقات صحبت کردند.

از طرف دیگر ، شخصی مانند عبدیان ، یکی از اعضای فعال این گروه ، در مورد نحوه پرداخت بازیکنان چیزی نگفت و سخنگوی باشگاه ادعا کرد که علی رغم فشار هیئت مدیره بازیکنان ، به برخی از بازیکنان بیش از 30 درصد دستمزد پرداخت می شود. آنها این را انکار می کنند. برخی از بازیکنان استقلال فکر می کنند که کمتر از 10 درصد از باشگاه دریافت کرده اند و بارها و بارها برای دریافت مطالبات خود به مسئولان باشگاه پیام داده اند ، اما نتوانسته اند پاسخ دقیقی دریافت کنند.