ورزشی

برخی بازیکنان در حد تیم نساجی نیستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجید جلالی روز پنجشنبه در جلسه بعد از خبر ا .بازی تیم نساجی مازندران برابر ذوب آهن اصفهان در یک گروه روزنامه نگاران افزودند: بازی امروز مقابل ذوب آهن بسیار خسته کننده است. این شگفت انگیز است تیم حریف 3 بار به دروازه تیم نساجی نرسید اما 3 گل به ثمر رساند.

وی گفت: “جالب است كه روی دفاع تیم كار كنیم تا 10 روز گذشته به حریف فرصت ندهیم اما” آز اولین گل را در 30 ثانیه دریافت کردیم.

وی افزود: اگرچه با یک گل در دقیقه 6 می توانیم خیلی زود به بازی برگردیم اما احساس می کنم قوانین بازی در این فصل متفاوت است.

جلالی گفت: “آنچه امروز روی زمین می بینم غیر قابل قبول است و متأسفانه این چیزی است که ما با آن روبرو هستیم.”

من برای بازسازی نساجی منتظر نیم فصل هستم نه منم

سرمربی تیم فوتبال نساجی در بخش دیگری گفت این تیم نیاز به تعمیرات دارد ، ازهمین من از فردا تعمیر منسوجات را شروع می کنم زیرا برخی از افراد اشتباه کردند و در این تیم نیستند.

جلالی توضیح داد ، بهبودی و بازسازی تیم نساجی جدی است من نمی روم نیم فصل خواهد بود و من خیلی زود این تیم را تعمیر می کنم.

بافت تیم فرسوده باید آینده تیم را بسازد

وای در بخش یکی از سخنرانی های او این وی گفت: “نگران نباشید ، ما باید به آینده نگاه کنیم ، باید امیدوار باشیم و به هیچ وجه نباید تسلیم شویم.”

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه تیم نساجی تیمی است که باید مورد مراقبت قرار گیرد ، به دلیل اینکه تیم نساجی تیمی مردم و قلب شکسته است ، تا روزهای خوب و شایسته این تیم تسلیم نخواهیم شد . ومردم بله ، برگردیم

ما برای جذب بازیکن مشکلی در بودجه نداریم

باشکوه در باره وی گفت: خوشبختانه از نظر جذب نیرو مشكل بودجه ای نداریم. و انتخاب بازیکن جدید بین ما فصل سختی را پشت سر می گذاریم.

او افزود، اگر قبلا از آغاز این یک تورنمنت بود ، فرصتی برای جذب بازیکنان راحت رقابتی است بله ، اما در نیمه اول بازیکنان قرارداد طولانی مدت دارند و باید باشد او همچنین نظر باشگاه ها را دریافت کرد و این کار دشوارتر از ابتدای فصل بود.

سرمربی تیم نساجی مازندران افزود: “من با مالک باشگاه آقای حدادیان صحبت کردم و هیچ مشکلی در بودجه نداریم و سعی خواهیم کرد بازیکنان را در این شرایط جذب کنیم. امیدوارم آنها بازیکنان بهتری را جذب کنند منسوجات.”

بازیکنان اصلی ترکیب شده آنها خوب کار کردند

جلالی هم ازعملکرد بازیکنان باشگاه نساجی امید امروز در تیم های خود مقابل ذوب آهن دفاع کردند و می گویندمن کاملاً از بازیکنان اصلی نساجی راضی هستم ، و این بازیکنان باانگیزه نشان دادند که قطعاً این روند را ادامه خواهیم داد و جوان تر بازی خواهیم کرد.

تیم نساجی مازندران داخل هفته سیزدهم مسابقات لیگ فوتبال برتر باشگاه های کشور پنج شنبه در باشگاه شهیدطنی قائمشهر ذوب آهن اصفهان این تیم را گرفت و با نتیجه 3-2 مغلوب میهمان پانزدهم شد.

منسوجات پذیرفته شد هشتم در این فصل با 13 امتیاز از 9 بازی قبلی در لیگ بیستم شکست بخورید و از رده چهاردهم به پانزدهم جدول شانزده تیمی این رقابت ها صعود کنید.