ورزشی

تقسیم امتیازات در مسجدسلیمان/ تیر دروازه سد راه پرسپولیس شد

به گزارش بورنایا؛ در هفته سوم لیگ ، تیم نفت مسجد سلیمان میزبان پرسپولیس بود که ساعت 16:35 امروز در ورزشگاه بهنام محمدی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ما در 15 دقیقه ابتدای مسابقه بازی بین دو تیم را دیدیم ، اما سرخپوشان سعی کردند با استفاده از شرایط میزبان موقعیت گلزنی ایجاد کنند ، اما این موقعیت به دست نیامد. در دقیقه 14 محمد بلبلی صاحب یک ضربه کرنر عالی شد اما ضربه سر این بازیکن از دروازه پرسپولیس عبور کرد.

در دقیقه 21 در یک حرکت خوب از سمت چپ ، توپ به مهدی عبدی رسید اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 28 ساسان حسینی وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و با پای چپ دروازه را زد که با واکنش توپ به کرنر تبدیل شد. در دقیقه 39 اقدام خوب بشار رسا در داخل محوطه جریمه پرسپولیس و مداخله مدافع نفت مسجد سلیمان باعث شد داور یک پنالتی اعلام کند. سپس سیامک نعمتی پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

500

شاگردان گل محمدی که در ابتدای نیمه دوم با دو تغییر وارد زمین شدند ، سعی کردند با تغییر تاکتیک خود نسبت به نیمه اول بر حریف خود مسلط شوند و با تهدید دروازه نفت مسجدسلیمان از چپ و راست حمله کردند. البته باران شدید در نیمه دوم تأثیر زیادی در کیفیت فنی بازی داشت و کار هر دو تیم را دشوار کرد.

علیرغم ادامه این قسمت و بیشترین توپ در میانه میدان ، قرمزها حلقه فشار را کشیدند اما عملکرد خوب مدافعان نفت مسجد سلیمان اجازه ایجاد موقعیت گلزنی را نداد. پرسپولیس با این تساوی 5 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. نفت مسجد سلیمان نیز با کسب 3 امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

مواد تشکیل دهنده روغن مسجد سلیمان:

احمد گوهری ، مجتبی مقتدایی ، مصطفی نایی پور ، بهروز نوروزی فرد ، سجاد جعفری ، محمد بلبلی ، محمدمهدی احمدی ، محمدمهدی محبی (71-فرید بهزادی کریمی) ، نیما انتظاری ، میثم تهیدست و ساسان حسینی (88 مهران).

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب تخت جمشید:

حمد لک ، سید جلال حسینی ، محمدحسین کنعانی زاده ، مهدی شیری ، سعید آگایی ، احمد نوراللهی ، میلاد سرلک (46-احسان پهلوان) ، کمال کامیابی نیا ، بشار رسن (79-علی شجاعی) ، سیامک نعمتی و مهدی عبدی (79-آرمان رمض) .

سرمربی: یحیی گل محمدی