ورزشی

دبل یحیی مقابل امیر/ شلیک‌های تماشایی ترابی و نورالهی برای حفظ صدرنشینی پرسپولیس کافی بود

به گزارش بورنایا؛ پرسپولیس تهران و گل گهر سیرکان دو تیم فوتبال امشب از ساعت 19:50 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که یحیی گل محمدی با پیروزی 3 بر صفر مقابل پرسپولیس شاگردان خود را با 54 امتیاز در رده نخست قرار داد.

در حالی که بازی بدون هیچ موقعیت خاصی پیش می رفت ، امید عالیشاه مدافع گل گهر اشتباه کرد و داور یک پنالتی اعلام کرد. در دقیقه 10 مهدی ترابی یک پنالتی را به گل تبدیل کرد و پرسپولیس پیش افتاد. در دقیقه 27 مهدی ترابی از گوشه محوطه جریمه یکی از بهترین گل های لیگ برتر را به ثمر رساند و با ضربه فنی و قوسی دروازه علیرضا حقیقی دو گل برای خود و تیمش به ثمر رساند. در دقیقه 35 حرکت رضا شکاری گل گهر و ضد حمله سریع یونس شاکر در آستانه ورود به دروازه پرسپولیس قرار داشت. در دقیقه 39 بالاخره پاس های گل گهر جواب داد و یونس شاکری در تلاش دوم با ضربه سر دروازه را باز کرد و اختلاف به حداقل رسید. اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه نیمه اول با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید.

33

در نیمه دوم گل گهر فشار بیشتری به پرسپولیس وارد کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند. از دو مهره حمله گل در زمین ، گادوین منشا و علی اصغر عاشوری نیز برای تقویت خط حمله این تیم استفاده شد. با این حال پرسپولیس فرصت را از دست نداد و بازیکنان این تیم در برابر حملات خطرناک ظاهر شدند. بهترین موقعیت پرسپولیس در این قسمت شوت احمد نوراللهی بود که در دقیقه 57 از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد. تلاش نوراللهی برای گلزنی به همین ترتیب سرانجام در دقیقه 84 نتیجه داد. این بازیکن با یک ضربه سنگین از پشت محوطه جریمه و یک اشتباه واقعی دروازه بان حریف موفق شد گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند. این جلسه بدون محدودیت انجام نشد. به دنبال اعلام خطای مشکوک در پشت محوطه جریمه پرسپولیس ، تصمیم داور این دیدار اشکان هورشیدی با اعتراض کادر فنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی همراه شد. شدت اعتراضات به حدی بود که محمد سرمربی و مربی پرسپولیس می خواستند آرام شوند و حتی کریم باقری از سرمربی قرمزها خواست که آرام شوند. پرسپولیس با این پیروزی با 54 امتیاز در رده نخست جدول مسابقات قرار گرفت و یحیی گل محمدی توانست امیر قلعه نویی را دوباره شکست دهد.

قاضی: اشکان خورشیدی

هیئت پرسپولیس تهران: حمد لک ، امید عالیشاه (80- مهدی عبدی) ، سید جلال حسینی ، محمد حسین کنعانی زادگان ، احمد نوراللهی ، میلاد سرلک ، احسان پهلوان ، مهدی شیری ، مهدی ترابی (90 + 1) فرشاد فرجی) ، سعید آگایی (1 + 90) علی شجاعی) و شهریار مقانلو (69- عیسی آل کثیر).

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب گل سیرکان گوهر: علیرضا حقیقی ، آرمین سهرابیان ، علیرضا علیزاده ، میلاد زکی پور ، یونس شاکری ، سعید صادقی (78- ​​مرتضی تبریزی) ، محمد آقاجانپور (36- بهنام برزای) ، رضا شکاری (52- گادوین منشا) ، علیرضا آرتا ، احمدرضا زنده ( 52- علی اصغر عاشوری).

سرمربی: امیر قلعه نویی