ورزشی

توقف استقلال مقابل خودروسازان/ فاصله آبی‌ها با پرسپولیس کم نشد

به گزارش بورنایا؛ در هفته نوزدهم لیگ برتر ، استقلال و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند و بازی با تساوی بدون گل برای تقسیم امتیازات به پایان رسید. بازی در ابتدا بیشتر در میانه میدان بود. استقلال و پیکان در آغاز موقعیت های مختلفی ایجاد کردند ، اما این موقعیت ها نتیجه بازی را در ابتدای کار تغییر نداد. تا اواسط نیمه اول وضعیت خاصی در بازی وجود نداشت و اگرچه دو تیم سعی کردند موقعیتی را روی دروازه های یکدیگر ایجاد کنند اما تلاش هر دو تیم به جایی نرسید.

در دقیقه 29 داریوش شجاعیان یک شوت به حریف ارسال کرد که با واکنش دروازه بان همراه بود. چند دقیقه بعد شیخ دیاباته به دلیل برخورد با بازیکن پیکان از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه 30 فرشید اسماعیلی از فرصت استفاده کرد و هرویه ملیچ را از کرنر فرستاد اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی آرام شد و دو تیم در میانه میدان یکدیگر را آزمایش کردند اما تساوی بدون گل فرصت ویژه ای برای ادامه بازی ایجاد نکرد. شیخ دیابات در دقیقه 45 بازی در محوطه جریمه حریف موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن با واکنش مدافع پیکان همراه شد. در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل پیروزی در نیمه اول بی نتیجه ماند تا اینکه پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

411

با شروع نیمه دوم فرهاد مجیدی یک تعویض حمله انجام داد و مهدی قائدی را به جای متین کریم زاده به زمین فرستاد ، پیکان توپ را به کرنر فرستاد. استقلال که تا دقیقه 80 بی صبرانه گل می زد ، از طرق مختلف سعی داشت به دروازه حریف نزدیک شود اما تلاش مضاعف مدافعان حریف اجازه گلزنی تیم فرهاد مجیدی را نداد.

آرمان رمضانی بازیکن پرسپولیس که در نیم فصل به استقلال پیوست ، جای شیخ دیابات را گرفت تا اولین بازی خود را برای تیمش انجام دهد. کادر فنی ماهواره در آخرین ثانیه ها از همه اقدامات برای حفظ برابری استفاده کردند. از طرف دیگر استقلال سعی کرد فرصت طلایی را برای نزدیک شدن به قله و استفاده بیشتر از تساوی پرسپولیس از دست ندهد اما این دیدار با تساوی به پایان رسید و استقلال 34 امتیاز کسب کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت. پیکان نیز 25 امتیاز کسب کرد و در جایگاه 9 قرار گرفت.

قاضی: رضا کرمانشاهی

کمک می کند: آرمان اسدی – مهدی علیقدار

استقلال را ترکیب کنید: محمد رشید مظاهری ، محمد حسین مرادمند ، سیاوش یزدانی ، مسعود ریگی ، شیخ دیاباته (83- آرمان رمضانی) ، فرشید اسماعیلی ، داریوش شجاعیان (87- آرش رضواند) ، وریا غفوری ، متین کریم زاده (46- مهدی قائدی) و مادی – سبحان خاقانی).

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی ، امیرحسین جدی ، آرش قادری ، نادر محمدی ، محمد هودابنده لو (82- اسماعیل بابابی) ، حسین حسین پورامینی (89- امیرحسین کلانی) ، آرمان قاسمی ، محمدامین درویشی ، علی حورباناخانی (90-علی عبدالله زاده) ، سام فلاح و رضا جبیره (61- امیر روستایی).

سرمربی: مهدی تارتار