بین الملل

جدیدترین اخبار کرونایی در ایران/ سیلی کرونا چهره شهرها را سرخ‌تر کرد/ سوغات عید نوروز بر ریه‌های مردم ریشه دواند + نمودار و نقشه

گروه سال خبرگزاری آنا حسین بوذری؛ در پایان ماه مارس سال گذشته ، هشدار مقامات عالی رتبه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به ویژه وزیر بهداشت ، سعید نمکی ، مبنی بر عدم سفر به نوروز و پرهیز از اجتماعات خانوادگی هرگز فراموش نخواهد شد.

اگر نگاهی کوتاه به هفت روز آخر مارس 2017 بیندازیم ، می بینیم که نقشه کرونا در این دوره پر از لکه های کم خطر و آبی است و فقط 9 شهر قرمز رنگ هستند.


بیشتر بخوانید:

شهرهای قرمز را سیاه حمل کنید

فاجعه کرونا توسط دورهام تکمیل شد

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسیده است؟

آغاز رسمی موج تاج چهارم در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ تاج پیچیده تر است + نمودار و نقشه

طعم رستوران ها مثل تاج بود

موج چهارم خطرناک کشور

میز تاج در شهرها گسترش بیشتری یافته است

Jovid Rebellion – 19 این بار بیش از هر زمان دیگری بی دست و پا هستید

هدف اصلی تاج انگلیس جوانان است

تاج انگلیسی برداشته شد

توفان کوید – 19 تاج انگلیس


با عادی سازی و عدم توجه برخی از هموطنان به هشدارهای خبرگان ، طی سه هفته 9 شهر سرخ 295 شهر شدند و نقشه ایران قرمز شد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / پوسته کرونا چهره شهرها را قرمز کرد / سوغات نوروز در ریه های مردم برگزار شد + روی نقشه و روی نقشه

البته هنوز نتایج بسیاری از ویزیت های نوروز اعلام نشده است و در روزهای آینده قطعاً باید منتظر حوادث دلخراش تری باشیم و این نتیجه بی توجهی برخی از القای درخواست های وزیر بهداشت است. سایر مقامات این وزارتخانه.

برخلاف برخی از مسئولان مدیریت بحران ، کارکنان بهداشتی کشور این روزها وقتی صحبت از دور ماندن مقامات از مسافرت ، مسافرت نکردن و دیدن مکان ها و نادیده گرفتن سیاست های مناسب برای نظارت بر هشدارهای وزارت بهداشت و زنجیره کرونا داشتند ، فکر کردند. .. آنها به فرزندخواندگی نپرداختند ، اکنون مجبور بودند به مردم پاسخ دهند.

هنگامی که تعطیلات نوروز آغاز شد ، مردم زنگ خطر را به صدا درآوردند و مردم به دیدار خانواده ها و اقوام خود در شهرها و استانهای دیگر شتافتند ، گویی که تاجی در کشور حرکت می کند و هدف این است که یک زندگی انسانی را بگیرد.

از اواسط ماه مارس ، وزارت بهداشت برنامه هایی را برای کنترل اپیدمی کوید -19 تهیه کرده است و افزایش تخت های بیمارستانی یکی از این موارد بوده است.

آغاز روزهای تاج سیاه تنها به هشدارهای کارشناسان و مقامات وزارت بهداشت محدود نشد. پزشکان بیماری های عفونی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی نیز چنین روزهایی را پیش بینی کرده اند ، اما همانطور که می گویند گوش دهید.

آخرین اخبار کرونا در ایران / شهرهای قرمز شده پوسته کرونا / یادگاری های نوروز در ریه های مردم برگزار شد + روی نقشه و روی نقشه

وزیر بهداشت بیشتر نگران شیوع ویروس کرونا در انگلیس در میان هموطنان خود بود ، ویروسی که باعث شیوع و کشته شدن بسیاری از افراد شده است.

موج چهارم تاج از سه موج قبلی پرانرژی تر و قوی تر است و تعداد بیماران روز به روز در حال افزایش است و تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی رعایت روش های بهداشتی ، جلوگیری از پریود شدن و ماندن در خانه است.

شهرهایی که از نارنجی به قرمز تغییر رنگ می دهند

در چند روز گذشته رنگ استانها تثبیت شده است و در حالی که تعداد شهرهای سرخ 257 در روز است ، در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک تر شده است ، و اکنون زندگی هر شهروند توسط Coveid-19 تهدید می شود ، مخصوصاً تاج انگلیس.

متأسفانه ، این قانون شهرهای دارای نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تبدیل کرده است و در این شرایط باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / پوسته کرونا چهره شهرها را قرمز کرد / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه دواند + روی نقشه و روی نقشه

براساس گزارش اخیر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، طبق ستاد ملی کرونا ، 295 شهر سرخ و 99 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و سفر با “و” از شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

45 شهر زرد ، فقط 9 شهر آبی است.

شهرستان کلیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، اشتهارد در استان البرز ، سیروان در ایلام ، تهران و ملچار خانمیرزا چهارما در بوشهر و ملچار خانمیرزا چهارما ، طبس ، بجستان ، بردسکن ، تربت جام در استان خراسان جنوبی ، تربت حیدریه و کاشمر در استان تربت رواوی ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی ، سلطانیه ، استهبان ، بوانات ، پاسارگالی در زنجان بردسیر ، دالاهو و قصر شیرین در استان کرمانشاه ، گالیکش در استان گلستان ، سیاهکل ، شفت و ماسال در استان گیلان ، جزیره کیش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان. در 24 ساعت گذشته رنگ تغییر کرده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز واقع شده بود.

اینها شهرهایی هستند که از زرد به نارنجی تغییر رنگ می دهند: کوثر و نیر در اردبیل ، اصفهان در خراسان رضوی ، جوین و خلیل آباد ، مانه و سملگان در خراسان شمالی ، ایکرود در استان زنجان ، علی آباد و کالله در استان گلوستان و بافق در استان یزد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / پوسته کرونا چهره شهرها را قرمز کرد / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه دواند + روی نقشه و روی نقشه

از طرف دیگر شهرها شوش در استان خوزستان ، سپیدان در استان فارس و بم در استان کرمان به دلیل تثبیت روند بستری شدن در بیمارستان ، وضعیت آنها از قرمز به نارنجی تغییر یافت.

وضعیت در شاهرود نگران کننده است

در 24 ساعت گذشته ، 105 عفونت ویروس کرونا در استانهای شاهرود و میامی شناسایی شد و 10 بیمار بهبود یافته از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مرخص شدند.

هدف اصلی هشدارها مردم هستند. با این حال ، مسئولان باید از هرگونه جلسه ، جلسه ، جلسه اداری یا مراسمی خودداری کنند.

آخرین اخبار کرونا در ایران / پوسته کرونا چهره شهرها را قرمز کرد / سوغات نوروز در ریه های مردم برگزار شد + روی نقشه و روی نقشه

بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اکنون به معالجه بیماران ویروسی کرونا اختصاص یافته است.

ثبت بالاترین رکورد بستری در بیماران کرونا در استان اردبیل

شیوع و بستری شدن بیماران کرون در استان اردبیل قابل پیش بینی نیست و در 24 ساعت گذشته به 528 نفر رسیده است.

متأسفانه سرعت و سطح موج چهارم تاج کرونا در استان اردبیل نسبت به موج اول ، دوم و سوم به میزان قابل توجهی افزایش یافته و در هفته گذشته تعداد موارد جدید و بستری همزمان بیماران کرونا افزایش یافته است. در این استان بیش از چهار برابر افزایش یافته است.

افزایش مناطق تاج قرمز به 11 شهر در استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی اکنون دارای 17 شهر با وضعیت نارنجی و پنج شهر زرد است و هیچ شهر آبی در این استان وجود ندارد.

مشهد ، نیشابور ، سبزوار ، طرقبه شاندیز ، گناباد ، تربت جام ، صالح آباد ، کوچان ، تربت حیدریه ، کاشمر و بجستان قرمز آنها در تاج هستند.

استان کرمانشاه تاریک می شود

شهرهای دالاهو و قصر شیرین طی 24 ساعت گذشته پراکنده شده اند قرمز رنگ تغییر کرد و در این شرایط تعداد شهرهای سرخ در کرمانشاه به 11 شهر افزایش یافت.

اسلام آباد غرب ، کنگاور ، پاوه ، سرپل ذهاب ، گیلان غرب ، صحنه ، سنقر و کلیایی ، هرسین ، دالاهو و قصر شیرین قرمز ، کاوانرود و نارنجی روانسر و تنها شهر مرزی تالاس باباجانی زرد رنگ است.

630 بیمار مرتبط با Covid-19 در استان کرمانشاه بستری شدند که نسبت به روز گذشته 44 نفر افزایش داشته است.

اوضاع در ایلام خطرناک بود

در حال حاضر شهرهای ایلام ، آبدانان ، دره شهر ، چوار ، دهلران ، بدره ، چرداول ، مهران ، ایوان و سیروان قرمز و شهرهای هلیان و ملکشاهی به رنگ نارنجی هستند.

با ادامه روند رو به رشد عفونت و بستری در استان ایلام ، وضعیت قرمز و خطرناک خواهد بود.

ظرفیت بیمارستان های امام حسین (ع) سنندج ، توحید و بیجار تکمیل شده است

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ، تعداد بیمارستان ها و بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در این استان در حال افزایش است ، بنابراین ظرفیت بستری شدن در بیمارستان های توحید سنندج و بیمارستان امام حسین (ع) بیجار تکمیل می شود.

در کردستان ، توانایی نمونه برداری از مشکوک به عروق کرونا از 700 آزمایش روزانه به 1500 آزمایش افزایش یافته و می تواند به 3000 آزمایش در روز افزایش یابد.

با توجه به مقر تاج ملی در شهرهای سرخ ، طبق تصمیم بالاترین مقام ، مشارکت کارمندان در خدمات لازم 50٪ کاهش می یابد. تعداد کارمندان سایر ادارات و دفاتر دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند.

نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبی در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای نارنجی ، حضور دستگاه های خدمات اولیه و کارمندان اداری یک سوم کاهش می یابد. علاوه بر این ، نیمی از کارمندان سایر دستگاه ها ممکن است در ادارات باشند.

طبق آمار امروز (13 آوریل) همه مراکز استانها قرمز رنگ هستند و اوضاع اسفناک شده است.

نام شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی که به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و منجر به جریمه یک میلیون تومانی و 500 هزار تومانی برای متخلفان می شود. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 /