ورزشی

جدیدترین وضعیت کرونا در ایران/ افزایش ۱۰ و ۶ برابری مراجعه به مراکز درمانی کاشان و بوشهر/ فاجعه کرونا با دورهمی‌ها تکمیل شد + نمودار و نقشه

گروه سال خبرگزاری آنا – حسین بوذری؛ سایه کوید – 19 ماه است که آسمان ایران و جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است و هیچ کس از این ویروس وحشی در امان نیست و ماه ها است که ویروس کرونا با مردم جهان و یکی از اعضای خانواده ما در ارتباط است.

در طی 14 ماه پس از اپیدمی کرونا ، ما با حوادث عجیب و معجزه آسا و حوادث دردناک و باورنکردنی مانند از دست دادن بسیاری از هموطنان خود روبرو شده ایم.

از طرف دیگر ، با شروع موج چهارم تاج گذاری ، شهرها قرمز شده اند و از امروز (21 آوریل) به مدت 10 سال ، محدودیت هایی در سراسر کشور اعمال می شود و تصمیمات لازم برای بسته شدن و بسته نشدن گرفته می شود پس از ارزیابی.

وضعیت کرونر اخیر در ایران / 10 و 6 برابر افزایش مراجعه به مراکز درمانی کاشان و بوشهر / فاجعه کرونا به صورت دوره ای انجام شده + نمودار و نقشه

طبق تصمیم ستاد ملی علیه کرونا ، مجازات های سختگیرانه تری در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال می شود و ورود به شهرهای نارنجی و قرمز با پلاک های دولتی غیر محلی به ترتیب 500000 تومان و یک میلیون تومان جریمه می شود.


بیشتر بخوانید:

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

کرون برزیل رسیده است؟

آغاز رسمی موج تاج چهارم در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ کرونا پیچیده تر است + نمودار و نقشه

طعم رستوران ها مثل تاج بود

موج چهارم خطرناک کشور

میز تاج در شهرها گسترش بیشتری یافته است

شورش جوید – 19 این بار بیش از هر زمان دیگری بی دست و پا بود

هدف اصلی تاج انگلیس جوانان است

تاج انگلیسی برداشته شد

توفان کوید – 19 تاج انگلیس


به گفته کارشناسان ، احتمال ابتلا و میزان مرگ و میر در روزهای آینده افزایش می یابد و وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به مدیران بیمارستان ها دستور داده است که کارهای سطح بالا را برنامه ریزی کنند. حجم بیماران

10 برابر افزایش تعداد مراجعه به مراکز درمانی

با شبهای نوروز و سفرهای خارجی و داخلی ، انتظار می رفت تعداد بیماران Jovid-19 به شدت افزایش یابد و تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب و بیمارستان های تهران به سرعت در حال رشد است.

اپیدمی ها در شهر کاشان نیز بسیار سریع است و مقامات بهداشتی معتقدند که دلیل این افزایش عادی سازی و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی است.

افزایش 6 برابری در بیمارستان های بیماری کرونا در استان بوشهر

استان بوشهر نیز در وضعیت بسیار نامساعدی قرار دارد و تعداد بستری در این استان شش برابر شده است ، به طوری که آزمایش عروق بیماری کرونا 50٪ از مردم مثبت بود که نشان دهنده عمق فاجعه است.

وضعیت کرونر اخیر در ایران / 10 و 6 برابر افزایش مراجعه به مراکز درمانی کاشان و بوشهر / فاجعه کرونا به صورت دوره ای انجام شده + نمودار و نقشه

به جز دو شهر جم و دیر ، هشت شهر دیگر در استان بوشهر قرمز رنگ هستند و این شهرها در حال حاضر تحت محدودیت های تاج هستند.

چند درصد از موارد بیماری عروق بیماری کرونا قلب در خراسان جنوبی متاهل هستند؟

خراسان جنوبی یکی از استان های دارای جاذبه های خاص گردشگری است و سالانه بسیاری از آماتورها به این استان سفر می کنند و از جاذبه های تاریخی و گردشگری آن لذت می برند.

حدود 1400 روز قبل از نوروز ، علی رغم هشدارهای مقامات مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم مسافرت ، برخی از هموطنان به خرید ، گشت و گذار و مسافرت می پرداختند و خراسان جنوبی یکی از استانهایی بود که مردم برای مسافرت انتخاب می کردند.

وضعیت اخیر کرونر در ایران / 10 و 6 برابر افزایش مراجعه به مراکز درمانی کاشان و بوشهر / فاجعه کرونا در دوره های انجام شده + نمودار و نقشه

همچنین جمعیت استان خراسان جنوبی دورهمی ها خانواده ها به هم پیوستند و به مناسبت تعطیلات که کار هموطنان بود به یکدیگر تبریک گفتند و 65٪ موارد قلبی عروقی در این استان از نوع خانوادگی است.

خوزستان مورد انتقاد قرار گرفت / وضعیت گلوستان بحرانی بود

استان خوزستان که دوره آزمایشی و خطایی کرونا را پشت سر گذاشته است ، این بار تاجگذاری را شدیدتر از قبل احساس کرد و کوید -19 آفت این استان و مردم آن شد و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت شخصی

با شیوع ویروس کره ای ، استان گلستان بیش از هر زمان دیگری بحرانی شده است و در حالی که اواخر ماه مارس شرایط در این استان نسبتاً خوب بود ، گلستان در حال حاضر از یک اپیدمی کرونا رنج می برد.

استان کهگیلویه و بویراحمد در تاج سرخ

Kovid-19 در استان کهگیلویه و بویراحمد بیداد می کند و افراد زیادی به ویروس آلوده شده اند ، اما طبق گفته احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، زیرساخت های این استان آماده نیست و ما به امکانات بیشتری برای خدمات رسانی به بیماران نیاز دارند.

بدون شک ، پیروی از پروتکل های بهداشتی و تأیید ستاد ملی کرونا در جلوگیری از تاج بسیار مفید خواهد بود.

تاج انگلیسی به زبان مازندرانی

بسیاری از شهرهای استان مازندران به تاج انگلیس آلوده شدند و در حالی که استان خوب نبود ، 12 نفر از تاج در مراسمی شرکت کردند و به تاج انگلیس آلوده شدند.

در 24 ساعت گذشته ، 223 بیمار مشکوک به بیماری عروق بیماری کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان پذیرفته شده اند و 153 بیمار همچنان در خانه تحت درمان هستند.

وضعیت اخیر کرونر در ایران / 10 برابر و 6 برابر افزایش درخواست تجدید نظر به مراکز درمانی کاشان و بوشهر / فاجعه کرونا با دوره های کامل + نمودار و نقشه

در حال حاضر 1064 بیمار مشکوک به بیماری بیماری کرونا قلب بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری می شوند که 195 نفر از آنها در بخشهای مراقبت ویژه با علائم حاد تنفسی بستری هستند. علاوه بر این ، 30 بیمار جدید در دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند و 31 بیمار بهبود یافته از بیمارستان ها ترخیص شدند.

کارمندان باید از پروتکل های بهداشتی پیروی کنند

طبق اقدامات ملی ضد تاج ، بسیاری از مشاغل از امروز بسته شده اند و کارگرانی که به کار خود ادامه می دهند باید از قوانین بهداشتی پیروی کنند ، در غیر این صورت دوره تاج گذاری برای خانواده ها می تواند مسری تر باشد.

علاوه بر محیط اداری ، مترو ، اتوبوس ، تاکسی و … از آنجا که نیروی دریایی عمومی نیز در معرض شیوع ویروس کرونا است ، شهروندان باید در صورت استفاده از این وسایل به نکات بهداشتی توجه کرده و از ماسک استفاده کنند.

شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند کدامند؟

در چهار روز گذشته ، رنگ آمیزی شهرها بسیار نگران کننده است ، به طوری که شهرهای قرمز از 88 شهر و شهرستان به 257 شهر افزایش می یابد. از طرف دیگر ، تعداد شهرهای نارنجی از 139 شهر به 129 شهر رسیده است.

طبق آمار ، تعداد شهرهای زرد نسبت به دو روز گذشته به شدت کاهش یافته است و در حالی که تعداد شهرهای زرد در چهار روز گذشته 198 بوده است ، در دو روز گذشته به 51 شهر کاهش یافته و تعداد آبی ها نیز کاهش یافته است. شهرها در حال نزدیک شدن به صفر ، 11 است.

جدول زیر مرگ روزانه تاج به ازای هر میلیون نفر جمعیت در ایران را نشان می دهد. همانطور که از نقشه زیر مشاهده می شود ، ایران با 3.23٪ از مرگ های تاج در هر میلیون جمعیت ، یکی از بالاترین سرانه مرگ های تاج را دارد.

آخرین وضعیت کرونر در کشور / رنگ مراکز سال قرمز شد / تاج هر روز بی رحمانه تر از دیروز است

طبق آمار امروز (11 آوریل) همه مراکز استانها قرمز رنگ هستند و اوضاع اسفناک شده است.

اسامی شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی که به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و منجر به جریمه یک میلیون تومانی و 500 هزار تومانی متخلفان می شود. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 / ص