عمومی

وضعیت سفید در یک سوم شهرهای گیلان با توجه به کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ارسلان زارع در حاشیه همایش ویدئویی کنفرانس ملی تاج وی با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل ها و به خبرنگاران گفت: استان گیلان یکی از استان هایی است که به دلیل همکاری های صنفی انسانی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، تاج در شرایط خوبی است.

استاندار گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و علاقه مردم به حضور در مساجد برای برگزاری نماز ، تلاوت قرآن و نماز ، افزود: در جلسه امروز وزارت بهداشت گزارشی از سفیدی تعدادی از شهرها در کشور است. تاج یا حداقل مراجعه به آنها داده می شود.

وی اظهار داشت: مقرر شده است در شهرهایی با وضعیت سفید ، بازگشایی و پیروی از دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت و در استان های دانشگاه علوم پزشکی در مناطق با محدودیت شهر از اواسط ماه رمضان مکان های مذهبی در شهرهایی باز شود.

زارع با بیان اینکه در یکی از استان های گیلان طبق گزارشی که از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کرده ایم ، یک سوم شهرهای ما در حالت سفید قرار دارند ، ادامه داد: تعدادی از شهرهای گیلان در وضعیت زرد قرار دارند و البته برخی نیز مناطق در حالت قرمز. مراکز پزشکی و بیماران نیاز به بستری بیش از شش تا هفت نفر در روز هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرد می تواند هر روز بمیرد KORONA گراف بیایید با آن روبرو شویم ، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان تا هفته آینده قبل از مهلت مهلت اجرای تصمیم ستاد ملی ، تحقیقات مفصلی را ارائه می دهد ، این امر به استانها اجازه داده است تا دقیقاً مشخص کنند که کدام شهر یا منطقه به رنگ سفید است. دولت است.

زارع خاطرنشان کرد: به محض مشخص شدن اوضاع هر شهر ، می توان مکانهای مذهبی ، زیارتگاه ها و مساجد را برای برگزاری جماعت و نماز جمعه افتتاح کرد که به موقع مردم استان را آگاه می کند.

وی گفت: “ما انتظار داریم مردم این موضوع را به عنوان آخر ببینند.” تاج یا پایان بیماری را در آن بخش یا در شهر و شهر در نظر نگیرید ، زیرا اگر مشکلات سلامتی مشاهده نشود ، امکان بازگشت به حالت زرد یا قرمز وجود دارد.

با کمک معتقدین از گیلانیان در کلیه نقاط استان مطابق با ماه مبارک رمضان برای بیماران تاج وی خاطرنشان کرد: ما از مردم پرهیزگار و خیرخواه گیلان تشکر می کنیم که مانند مردم کشور و استان ، این روزها در مواجهه با بلایای طبیعی در صدر قرار داشتند و علاوه بر حمایت و کمک مالی بسته های معیشتی را نیز فراهم کردند. ما مشتاقانه منتظر کمک به افراد نیازمند هستیم.