بین الملل

آتش گرفتن دو دستگاه اتوبوس در فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایران تودی، منابع رسانه ای رژیم موقت صهیونیستی شنبه شب به وقت تهران دو اتوبوس را در یکی از ایستگاه های اتوبوس در یکی از شهرهای مرکز فلسطین اشغالی به آتش کشیدند.

به گزارش جروزالم پست، دو اتوبوس در یک ایستگاه اتوبوس در فضای باز در خیابان گلد مایر در شهر ریشون لتزیون در مرکز فلسطین آتش گرفتند. رسانه های صهیونیستی مدعی شدند این حادثه مشکوک تلفات جانی نداشته است.

بر اساس این گزارش، آتش نشانان ایستگاه ریشون لتزیون در حال اطفای حریق هستند.

به گزارش جروزالم پست، هفته گذشته 18 اتوبوس در یک ایستگاه اتوبوس مرکزی در شهر صفاد در شمال فلسطین در شرایط مشکوک مشابه آتش گرفتند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی نیز روز پنجشنبه از نشت مواد سمی و خطرناک از یکی از تاسیسات بندر حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد. بر اساس این گزارش، تیم های امدادی برای بررسی این حادثه حاوی مواد سمی و خطرناک وارد بندر حیفا شدند.

به گفته منابع محلی، روز چهارشنبه آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در بندر حیفا فلسطین اشغالی رخ داد.

اگرچه شرکت صهیونیستی که مالک پالایشگاه های نفت BZNN در فلسطین اشغالی است، وقوع حادثه در تاسیسات حیفا را تایید کرد، اما مدعی شد که یک نقص “کوتاه مدت” در بخشی از این پالایشگاه رخ داده و در نتیجه دود پخش شده است.

در این بیانیه آمده است که تاسیسات پالایشگاه حیفا در مدت کوتاهی به حالت عادی بازگشت و کارشناسان در حال بررسی علت این حادثه هستند.

هیفا لاوفر، یکی از اعضای شورای شهر حیفا نیز اعتراض کرد. آنها از خواب بیدار می شوند و ابر سیاهی را می بینند و در مقابل این اتفاقات ناخوشایند احساس ناتوانی می کنند. وزیران و اعضای کنست از اینجا بازدید می کنند، به مخازن سوخت می روند، با آنها عکس می گیرند و به زندگی خود باز می گردند، در حالی که ساکنان کریات حیم هنوز در خطر سال 1957 هستند.

انتهای پیام/.




برای صفحه اول پیشنهاد دهید