بین الملل

۲۸ مبتلای جدید و ۲ فوتی؛ آمار امروز کرونا در فلسطین اشغالی

گزارش گروه بین المللی خبرگزاری آنلاین ایران تودی ، صفحه هشدار متخصصان درمانی در مورد احتمال وقوع موج دوم همه گیری ویروس “کووید ۱۹” در اشغال فلسطین ، آمار از ثابت تمایل به این بیماری در این منطقه باقی مانده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) اعلام کرد که در طول بیستوچهار ساعت گذشته ۲۸ نفر دیگر به ویروس کرونا با هم بودند که نسبت به گذشته افزایش یافته است.

نوشته شده در اطلاعات وب سایت وزارت و…. در مجموع از ابتلاهای جدید تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در فلسطین اشغالی به ۱۶۵۶۷ مردم رز که ۶۲ آنها آن را وحشتناک است.

همچنین جان کشته و دو نفر دیگر. تعداد قربانیان کرونا در فلسطین اشغالی به ۲۶۴ نفر افزایش یافت.

مقامات عالی رتبه وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی چندی پیش گفت تل آویو اقدامات لازم برای ایجاد یک شبکه در سطح فرایند ردیابی شیوع کرونا ویروس در فلسطین اشغالی و همچنین تعداد زیادی از آزمایش های مخفی ویروس اتفاق نمی افتد, موج دوم آماده است.

این به معنای محرمانهای که پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان داد که رژیم صهیونیستی به ویروس جدید کرونا, تجهیزات, مدیریت کافی نیست.

مقامات اورژانس پزشکی رژیم نیز گفت: به ترس که موج دوم شیوع کرونا ویروس در فلسطین اشغالی دو بار بدتر از موج اول به نوعی به ده ها هزار نفر از مردم چند هزار نفر به مرگ در این کشور است.” (جزئیات بیشتر).

بقیه پیام/s