با خرید کامنت تبلیغاتی، هوشمندانه تبلیغات خود را در اینستاگرام پخش کنید

کمپین های تبلیغاتی در ایستاگرام

اگر بدنبال خرید کامنت و تبلیغات در فضای مجازی هستید باید توجه ویژه ای به شبکه های اجتماعی پر کاربر از جمله اینستاگرام داشته باشید. اینستاگرام بعد از فیس بوک و یوتیوب پر کاربرترین و محبوبترین شبکه اجتماعی در جهان است که مناسب تبلیغات فضای مجازی است. اینستاگرام با مجموع بیش از 800 میلیون کاربر در جهان و هم اکنون با بیش از 28 میلیون کاربر در ایران جزء محبوبترین شبکه های اجتماعی در ایران نیز به شمار میرود. البته با توجه به عدم دسترسی آزاد و فیلترینگ شبکه های چون فیس بوک و یوتیوب این شبکه های اجتماعی در ایران زیاد مورد استفاده و اقبال قرار نمی گیریند.

همانطور که این روزها شاهد هستید تبلیغات در اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری رونق دارد چرا که تبلیغات در این شبکه اجتماعی بالاترین بازخورد را دارد. گاها هزینه برای تبلیغات در اینستاگرام بیشتر از تبلیغات در تلوزیون بازخورد دارد. چرا که این روزها اکثر مردم با گوشی های هوشمند خود در اینستاگرام مشغول وقت گذرانی و دیدن انواع پستها و ویدئو ها هستند.ما در مجموعه  شرایط اصولی را برای انواع تبلیغات با انواع بودجه ها برای شما را در نظر گرفته ایم.  با تجربه چندین ساله در تبلیغات فضای مجازی ئ دیجیتال مارکتینگ بهترین پکیج های تبلیغاتی را برای شروع کمپین تبلیغاتی شما و متناسب با کسب و کار و یا خدمات شما ارائه می دهد.

تبلیغات در اینستاگرام بصورت پکیجی

 لیستی از پیجهای بزرگ با تعرفه های مشخص برای شما کاربران در نظر گرفته که با انتخاب هر دسته از موضوعات پیجهای متناسب و بزرگ تبلیغاتی به شما معرفی میشود و میتوانید پیجهای مورد نظر خود و میزان و نوع تبلیغات خود را مشخص کنید. و یا میتوانید از پکیجهای مشخص شده از چندین پیج ،تبلیغات همزمان را در پیجهای بزرگ برای معرفی گسترده تر و بازخورد بالاتر استفاده کنید.

تبلیغات بازدیدی

در این مدل از تبلیغات شما میتوانید با ارائه یک کلیپ (ویدئو یا تیزر تبلیغاتی) به  از سیستم تبلیغات بازدیدی استفاده کنید به این صورت که کلیپ مورد نظر شما در پیجهای مورد نظر شما پخش میشود و تا رسیدن به یک تعداد بازدید مشخص این تبلیغات ادامه پیدا خواهد کرد.از محاسن این نوع تبلیغ این است که محاسبه مبلغ تبلیغاتی بر اساس بازدید ویدئو صورت میگیردو شما اطمینان دارید که این ویدئو توسط تعداد مشخص کاربر حتما دیده شده است.

تبلیغات اسپانسرشیپ اینستاگرام

تبلیغات اسپانسرشیب اینستاگرام در حال حاضر در ایران بسته است و به صورت عادی نمی‌توان از این سرویس برای هدف گرفتن کاربران ایرانی استفاده نمود.اما تیم  از طریق ارتباطات خود می‌تواند تا نود درصد کاربران ایرانی را در این نوع تبلیغات هدف قرار دهد.از جمله محاسن تبلیغات اسپانسر اینستاگرام این است که ‌می‌توان کاربران را بر اساس نوع فعالیت و علایق آنها دسته‌بندی و هدف مستقیم تبلیغاتی قرار داد.با توجه به اینکه اینستاگرام قابلیت افزودن لینک سایت را در پست‌ها ندارد با استفاده از تبلیغات اسپانسرشیپ اینستاگرام می‌توان لینک مستقیم سایت یا لینک محصول مورد نظر را در پست اضافه نمود به طوری که کاربر پس از مشاهده پست می‌تواند به صورت مستقیم اقدام به خرید آن محصول یا خدمات بکند.

مشاوره قبل از تبلیغات

حتما قبل از بستن کمپین تبلیغاتی خود با مشاوران ما در رابطه با چگونگی اجرا کمپین تبلیغاتی خود مشاوره بگیرید. چرا که قبل از شروع هر تبلیغاتی ایجاد زیر ساخت و مهیا کردن محتوای مناسب برای تبلیغات بسیار مهم و ضروری بوده. برای مثال بدون داشتن یک پیج مناسب و پستهای که توضیح دهنده کسب و کار شما باشند و یا سیستم پاسخگویی مشتریان و یا محتوای ضعیف و کمتر جذاب حتی پر هزینه ترین تبلیغات بازخورد مورد نظر شما را نخواهد داشت.

صفر تا صد تبلیغات اینستاگرام

اگر کاری را به تازگی آغاز کرده اید مطمئنا به تبلیغات در اینستاگرام نیز فکر می کنید. چون اینستاگرام در حال حاضر یکی از بزرگترین رسانه های تبلیغاتی دنیا محسوب می شود. غیرممکن است به این از تبلیغات علاقه نداشته باشید؛ به این دلیل که افراد بسیاری از این طریق درآمدهای میلیونی خوبی کسب می کنند. پس به تبلیغات اینستاگرام اعتماد کنید و از همین الان شروع کنید. البته لازم به ذکر است که برای هر تبلیغاتی باید هوشمندانه عمل کنید و نباید برای هزینه کردن از چیزی بترسید؛ زیرا برای تبلیغات خوب باید هزینه کنید تا بتوانید برداشت خوبی هم داشته باشید. ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چطور می توانید با تبلیغات در اینستاگرام مشتری های خوب را جذب کنید؟

برای تبلیغ در اینستاگرام شما می توانید از طریق کمپانی اینستاگرام نیز درخواست بدهید. ولی در ایران به سختی این کار قابل انجام است و باید برای آن هزینه هنگفتی پرداخت کنید. یا می توانید از طریق پیج سلبریتی ها اقدام کنید که مطمئنا باید هزینه بسیاری را بابت این تبلیغات پرداخت کنید.

مطمئنا کسب و کار شما به تازگی آغاز شده است و هزینه ها برایتان حکم حیات دارد، یا ممکن است درآمد خوبی داشته باشید و بخواهید در اینستاگرام نیز تبلیغات انجام دهید تا آمار فروش خود را بالاتر برید. در هر صورت به شما دوستان عزیز سایت فالووران پیشنهاد می کنیم که با همراه ما باشید تا شما را با صفر تا صد تبلیغات اینستاگرام آشنا کنیم. این روش تبلیغ از طریق پیج ها است که شرکت فالووران می تواند برای تبلیغات هر چه بهتر به شما کمک کند. برای تبلیغ در پیج های مختلف معمولا باید سراغ پیج های بزرگ بروید. انتخاب این پیج های بزرگ از طریق شرکت فالووران برای شما بسیار راحت تر انجام می شود.

معمولا صفحات بزرگ اینستاگرام به صفحاتی که فقط فالوور زیاد داشته باشد گفته نمی شود. البته فالوور بالا در صفحات بزرگ جزء ویژگی های اصلی تبلیغات اینستاگرام است، ولی در کنار فالوور زیاد، باید تخصصی هم باشد. معمولا بعضی از سایت ها برای افزایش فالوور خود از فالوورهای فیک استفاده می کنند که انجام تبلیغات در این پیج ها مطمئنا بازخورد خوبی را نیز به همراه ندارد. برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن فالوورهای پیج می توانید از چند روش زیر استفاده کنید.

اولین روش این است که تعداد فالوورهای یک پیج را در 16درصد ضرب کنید. جواب به دست آمده باید با لایک ها برابری کند. این عدد به صورت تقریبی است و بالاتر یا پایین تر از این عدد نیز ممکن است باشد.ممکن است حتی لایک ها نیز فیک باشد. برای تشخیص لایک های فیک از اصلی می توانید به صفحه فالوورها بروید اگر بیشتر فالوورها عکس نداشتند یعنی فیک هستند.

سومین روش بازدید ویدئوها است. لازم به ذکر است که بازدیدهای فیک نیز وجود دارد، در این صورت باید کامنت ها را با تعداد فالوورها مقایسه کنید. تشخیص دادن این نوع پیج ها کار آسانی نیست. بنابراین این تبلیغات را می توانید به شرکت فالووران بسپارید تا با خیال راحت بتوانید از تبلیغات خود سود ببرید.

بازخورد  تبلیغات اینستاگرام

برای تبلیغات اینستاگرام باید در نظر داشته باشید که دوست دارید مطلب شما چند هزارتا لایک بخورد. زیرا تشخیص صفحه اصلی و فیک کار آسانی نیست. ممکن است از 2000 لایکی که یک پست می خورد فقط 1000 نفر آن را دید باشند که در این صورت 1000 فالوور از بین رفته است و نیمی از فالوورها تبلیغ شما را ندیده اند. در این صورت شرکت فالووران می تواند با فالوورهای حقیقی به شما در تبلیغات کمک کند.

مسئله مهم دیگر در انتخاب صفحات بزرگ برای تبلیغات تخصصی بودن صفحه است. هنگامی که شما تبلیغات خود را در صفحه بزرگ مرتبط با کسب و کار خود انجام می دهید مطمئنا فالوورهای شما به صورت هدفمند به صفحه شما می آیند. به طور مثال هنگامی که شما می خواهید ژله را تبلیغ کنید در صفحات بزرگ آشپزی بهتر جواب می دهد تا پیج های متفرقه. اگر دوست دارید در مورد کسب و کار خود پیج های بزرگ را بشناسید، بهتر است به سایت شرکت فالووران مراجعه کنید تا بتوانید اطلاعات دقیق تری از پیج های بزرگ کسب کنید. زیرا به شما کمک می کند تا تبلیغات اینستاگرام خود را هدفمند انجام دهید.

مطمئنا شما برای انجام تبلیغات اینستاگرام هدف هایی دارید و مهم ترین هدفتان نیز افزایش فالوور است که از این طریق می توانید به درآمد خوبی برسید.

راه های تبلیغ در اینستاگرام و پیج های بزرگ

حال در این قسمت می خواهیم به شما بگوییم که چگونه در پیج های بزرگ و معروف تبلیغات اینستاگرامی انجام دهید.

1.تبلیغات خود را به صورت بنر انجام دهید

منظور از بنر در تبلیغات عکس است. برای این نوع از تبلیغات معمولا از عکس های جذابی استفاده می کنند تا مشتری جذب پیج شما شود. طراحی عکس های بنری باید توسط گرافیست های ماهر انجام شود.

2.تبلیغات به صورت ویدئو منتشر شود

این نوع از تبلیغ در اینستاگرام کمی حرفه ای تر از بنر است. زیرا شما باید در مورد کسب و کار خود ویدئویی را منتشر کنید و در فواصل معین در پیج خود قرار دهید. البته هزینه این نوع از تبلیغات اینستاگرام در صفحات بزرگ به دو صورت محاسبه می شود:

صورت اول معمولا با قیمت هزینه تبلیغات بنری فرقی ندارد که به صورت 24 ساعته شرکت فالووران برای شما تبلیغ می کند.

صورت دوم میزان بازدید معیار اصلی شماست. در این صورت شرکت گلد فالوور بر اساس میزان بازدیدی که شما درخواست می دهید، بازدید ویدئو شما را تضمین می کند. ولی بعد از آن میزان بازدید، تبلیغ شما حذف خواهد شد.

اگر به مراجعه کنید و با متخصصان فالووران تماس بگیرید به طور کامل برای شما توضیح خواهند داد.

3.تبلیغات به صورت استوری انجام بگیرد

این نوع تبلیغات در اینستاگرام معمولا برای کسانی مورد استفاده می شود که می خواهند محصول خود را معرفی کنند یا دوست دارند که فالوورها از سایت آن ها دیدن کنند. لازم به ذکر است که این تبلیغ به صورت 24 ساعته به صورت بنر در استوری قرار می گیرد. جالب است بدانید صفحاتی که بیشتر از 10 هزار فالوور دارند می توانند در استوری های خود لینک قرار دهند. هنگامی که در تبلیغات استوری لینک قرار بگیرد مطمئنا بازخورد بیشتری دارد، زیرا کاربران می توانند با بالا کشیدن لینک به صورت مستقیم به وب سایت یا فروشگاه شما دسترسی پیدا کنند. هزینه این نوع تبلیغ نیز مانند ویدئو متفاوت است. پس برای مشاوره و آگاهی از نحوه محاسبه هزینه ها به سری بزنید.