علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

معرفی روغن مورینگا دکتر بیز و خواص آن + قیمت

روغن مورینگا دکتر بیز از ویتامین های موجود در روغن مورینگا بیز می توان به ویتامین A اشاره نمود که از طریق تقویت سیستم ایمنی رشـد مـو را تحریک می نماید. بـرای تقویت مو نیز حاوی ویتامین های گروه B ماننـد B۱۲ , B۶ , B۴ , B۳ , B۲ , B۱ و همچنین ویتامین E بوده که برای رشد و تقویت مو بسیار مفید و موثر می باشد . زياتين ، آنتی اکسیدان قوی دیگریست که در روغن مورینگا یافت شده و با تاثيـر بر تقسیم سلولی و خواص آنتی اکسیـدانی رونـد پیـری پوست را به تاخیر می اندازد.

روغن مورینگا دکتر بیز تهیه شده از خالص ترین نوع روغن مورینگا است که باعث می شود تا شما با استفاده از آن بتوانید از نهایت خواص مورینگا برای پوست ، مو و ناخن بهره مند شوید.این موضوع بسیار طبیعی است که خانم‌ها به سلامت پوست و موی خود اهمیت زیادی بدهند. شما عزیزان می‌توانید برای داشتن موهایی درخشان و پوستی شفاف و سالم از روغن مورینگا exonic  بیز استفاده کنید.  روغن مورینگا به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا و توکوفرول‌ های  قدرتمند می‌تواند پوست شما را به بهترین شکل درمان کند و همینطور ویتامین E موجود در این روغن به رشد و مقاومت موهای شما کمک خواهد کرد.

این روغن از عصاره ارزشمند از درخت مورینگا که در آسیا و آفریقا روییده می‌شود بدست می‌آید. جالب است بدانید که خواص معجزه آسای این روغن و اصاره درخت مورینگا هنوز کاملا کشف نشده و دانشمندان روز به روز در تحقیقاتی که انجام می‌دهند بیشتر به خواص این ماده شگفت‌انگیز پی می‌برند. در روغن مورینگا 73 درصد اسید اولئیک و مواد مغذی زیادی وجود دارد که آبرسانی پوست و موی شما را تامین می‌کند. اگر علاقه دارید که بیشتر با این روغن ارزشمند آشنا شوید با ما را در خواندن این مقاله همراهی کنید. خواص ‌ روغن مورینگا exonic دکتر بیز همانطور که گفته شد این گیاه در آفریقا و آسیا کشت می‌شود. خواص و مزایای روغن سبوس برنج دکتر بیز به قدری زیاد است که دانشمندان همچنان به دنبال کشف و پی بردن به راز این اصاره با ارزش هستند. روغن مورینگا دارای ویتامین‌های C، Aو E است. این ویتامین‌ها به آبرسانی، لایه برداری و جوان‌سازی پوست صورت شما کمک می‌کند.

روغن ترمیم‌کننده مورینگا، از پوست شما در برابر اشعه خورشید محافظت کرده و از پیری زودرس پوست شما جلوگیری خواهد کرد. برخی از پزشکان سنتی و قدیمی از این روغن با ارزش برای طب سنتی هم استفاده می‌کنند. روغن مورینگا خواص چشم‌گیری برای موهای شما عزیزان دارد. این روغن مغذی به فولیکول‌های موی شما کمک کرده و از ریزش موهای شما جلوگیری می‌کند. ‌روغن مورینگا exonic به دلیل رطوبت‌رسانی زیادی که دارد از خشکی و موخوره زدن موهای شما جلوگیری خواهد کرد. مبارزه با آثار مخرب رادیکال های آزاد نرم کننده و روشن کننده پوست

بهبود التهابات پوستی ناشی از خشکی ، حساسیت و آفتاب سوختگی ضد موخوره ، وز و خشکی موثر در درمان ترک های پا سرشار از ویتامین های مورد نیاز پوست و ضد پیری و موثر در درمان چین و چروک جلوگیری از شوره سرطریقه مصرف ‌و نحوه استفاده از روغن مورینگا exonic بیز اگر از این روغن می‌خواهید برای شفافیت و مقاومت موهای خود استفاده کنید، بهتر است کمی از آن را بعد یا قبل از حمام به ساقه‌های موی خود بزنید. همچنین اگر پوست سرتان خشک و پوسته پوسته می‌شود با استفاده از چند قطره روغن مورینگا می‌توانید آن را بهبود بخشید.

فقط توجه داشته باشید که قبل از اعمال روغن، کف سر خود را کمی خیس کنید تا مواد مغذی این روغن جادویی به خوبی جذب پوست سرتان شود.شامپو مناسب در کنار این روغن، شامپو مورینگا exonic است. اگر قصد دارید روغن مورینگا exonic بیز را برای شفافیت و جوانسازی پوست صورت خود استفاده کنید، فقط کافی‌ است با ماساژ دادن چند قطره از این روغن بر روی پوست صورت نتیجه چشمگیر آن را مشاهده کنید. بهتر است این روغن را قبل از خواب به صورت خود بزنید تا در طول شب خواص درمانی خود را برای پوست شما فراهم سازد.برای تقویت بیشتر موها می توانید در کنار این روغن از تونیک هیرفرند استفاده کنید.

خرید ‌ روغن مورینگا exonic بیز همانطور که می‌دانید نمونه‌های تقلبی و غیر طبیعی روغن‌های درمانی در بازار بسیار زیاد شده است. برای اینکه بتوانید برای بهبود بخشیدن به پوست و موی خود به درمان درستی دست پیدا کنید، باید از مواد و محصولات خوبی را مورد استفاده قرار دهید. روغن مورینگا هم مانند دیگر روغن‌های درمانی دارای نمونه‌های فیک و بی‌کیفیت است. برند  exonicاصاره خالص روغن مورینگا را در حجمی مناسب به صورت اصل تولید کرده است. شما عزیزان می‌توانید این محصول با ارزش را از فروشگاه‌های معتبر آرایشی و بهداشتی تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی بیز کالا این امکان را برای شما فراهم کرده تا شما عزیزان این محصول را به صورت آنلاین تهیه و خریداری کنید و در سریع‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت روغن مورینگا exonic بیز جالب است بدانید، قیمت این روغن با ارزش نسبت به کیفیت بالا و خواص زیادی که دارد بسیار مناسب است. شما عزیزان بهتر بوده این روغن را که برند exonic تولید کرده است از فروشگاه‌های معتبر با قیمتی که شرکت تولیدکننده برای آن در نظر گرفته است خریداری کنید.قیمت این محصول در زمان نگارش این پست 297000 تومان است و شما می توانید سرم دو فاز آرگان را در سایت با قیمت 237000 تومان تهیه کنید. اگر بخواهید روغن مورینگا را از برندهای غیر معتبر یا به صورت آزاد و باز تهیه کنید امکان دارد آن محصول تقلبی باشد و به شما با قیمت بالاتری بفروشند. بهترین و آسان‌ترین کار این است که روغن مورینگا را از فروشگاه اینترنتی کالامال به صورت آنلاین با همراه داشتن گارانتی 100% اصالت کالا خریداری کنید.

ترکیبات روغن مورینگا exonic بیز برای اینکه شما عزیزان بتوانید بیشتر این ماده شگفت‌انگیز را بشناسید بهتر است از ترکیباتی که در ساخت روغن مورینگا exonic  استفاده شده، آگاه باشید. اگر ترکیبات روغن مورینگا exonic را تشخیص دهید این امکان برایتان فراهم می‌شود تا راحت‌تر بتوانید به این ماده ارزشمند اعتماد کنید. روغن مورینگا دکتر بیز روغن مورینگا مورینگا گیاهی است که از قرن ها پیش به دلیل مزایای شگفت انگیز برای سلامتی از آن استفاده می شود و در بسیاری از آن به عنوان اعجاز طبیعت یاد می شود.گیاه مورینگا سرشار از مواد مغذی ، اسیدهای آمینه و مواد معدنی با ارزش است که به عنوان آنتی اکسیدان ، ضـد التهـاب و تقـويت کننده سیستم ایمنی بدن عمل می کند.

این روغن سرشار از اسیدهای چرب امگا و توکوفرول هـای قدرتمنـد مانند ويتامين E و استرول های آرام بخش است کـه ضمـن محافظت از مـو و پوست به عنوان یک نگهدارنده طبیعی عمـل کـرده و با دارا بودن بیش از ۷۳ درصد اسید اولئیک و مـواد مغـذی غنـی از اسیدهای پالمیتولئیک و لینولئیک اسید موجب آبرسانی ، تغذیه و تقویت پوست و مو شده و در جلوگیری از پیری زودرس پوست و زوال ساقه مو نقش بسزایی ایفا می نماید. مصرف روغن مورینگا برای مو برای نرم کنندگی ، حالت دهندگی ، درخشان شدن و تقویت موها ، قبل یا بعد از استحمام مقـدار کمی از روغن را روی ساقه موها ماساژ دهید . برای مقابله با پوست سر خشک موهای خود را خیس کرده و مقداری از روغن مورینگا را روی پوست سر خود ماساژ دهید ، به این ترتیب مواد مغذی به ریشه های موها رسیده و پوست سر را مرطوب میکند. روغن مورینگا دکتر بیز

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.