علمی و پزشکی

اینکه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزی نروند تناقض است

ایران تودی / بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: سفر به شهرها رایگان است و دیگر به مردم توصیه نمی شود كه در نوروز سفر كنند كه این برای مدیریت در این زمینه تناقض است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه نماز جمعه 29 اسفند ماه اظهار داشت: “پیشگیری و مدیریت بیماری های عفونی به شرایط کنترل فوق العاده علمی و دقیق نیاز دارد.” امیدوارم در برنامه ریزی های آینده خدمات خوبی به افراد با راهنمایی علمی قوی و نظارت ویژه در زمینه بهداشت ارائه شود.

وی افزود: سال گذشته فراز و نشیب هایی بود و با مشکلات اقتصادی زیادی همراه بود ، اما داستان هایی نیز از تلاش ها و تلاش های پزشکان پزشکی برای نجات جان انسانها در برابر ویروس کرونا وجود داشت.

امام جمعه بوشهر گفت: بدون شک بخشی از درد و مشکلات سال 1999 ناشی از ویروس کرونا بود که باعث کشته شدن بسیاری از هموطنانمان شد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر تأکید کرد که سال آینده مسئولان باید در جهت رفع بیکاری جوانان و همچنین مشکلات معیشتی تلاش کنند و این تلاش باید در عمل انجام شود تا مردم احساس کنند که شرایط زندگی آنها بهتر شده و جامعه پیشرفت می کند.

آیت الله صفایی بوهری گفت: سال گذشته مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی برای مردم به وجود آمده بود که با اجرای تسلیت رهبر معظم انقلاب با بروز ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی جبران شد.

وی افزود: ایران به عنوان یک کشور انقلابی و اسلامی باید توجه زیادی به برنامه های فرهنگی و موضوعات مرتبط داشته باشد و اصول مهمی مانند اخلاق و احترام به مردم در اماکن عمومی باید از اولویت های مهم متولیان و مسئولان باشد.

خطیب کمه بوشهر در مورد طرح آسایش و لزوم همدلی با افراد نیازمند اظهار داشت: در روزهای آخر سال افراد باید تا می توانند به افراد نیازمند کمک کنند تا سال جدید را با خوشحالی آغاز کنند.

انتهای پیام