بین الملل

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب شد

به گزارش گروه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی بهروز ناصری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و واحد ایلام منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر بهروز ناصری

با سلام و درود

نظر به مراتب تعهد و تذکرات ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و گروه اسلام در استان ایلام» منصوب می شوید.

انتظار می رود از جنابعالی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و تبلیغ علمی و به ویژه تقویت نقش مدیران دانشگاه، از تمامی امکانات معنوی و مادی و نیروی انسانی دانشگاه استفاده نمایید. دانشگاه.تبلیغ اسلام و گروه های دانشگاهی بر اساس فلش های زیر.

1- ایجاد بسترهای دینی و فرهنگی و تمرکز بر آموزش در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست فرهنگی دانشگاه.

2- ارتقای کیفیت آموزش متناسب با نیاز جامعه در طرح آمایش سرزمین

3- ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای در چارچوب طرح نظارت باز و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور.

4- ارتقاء فرهنگ سازمانی و اعمال سیستم اداری منعطف و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاهی و ذینفعان آن.

5- افزایش بهره وری تمامی عوامل در چارچوب رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری به منظور ایجاد زمینه نوآوری فناورانه و اشتغال دانش بنیان خانواده بزرگ دانشگاه. . .

6- کاهش هزینه های غیرضروری با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی برای حمایت از کالاها و سرمایه گذاری های دانشگاه و تقویت و حمایت از تولید داخلی با رعایت انضباط و مدیریت مالی.

7- رهبری و هماهنگی ادغام بین زیرمجموعه های استان در چارچوب مأموریت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استانی و نظارت بر حسن اجرای کار در این بخش ها.

8- تعامل موثر و الهام بخش با هیأت امنا و مسئولان استانی و کمک به توسعه هوشمند منطقه ای استان بر اساس برنامه ریزی دانشگاه.

امید است با اتکال به آستان مقدس در خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

ناصری دارای مدرک دکتری و عضویت در هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و دبیر منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی است. یادداشت.

دکتر طهرانچی در نامه ای جداگانه از زحمات محمد میرزا حیدری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت اسلام تقدیر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/110/