بین الملل

سروری مجد با نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار کرد

به گزارش گروه دانشگاه ها از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سروری مجد مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز هماهنگی روابط عمومی و منطقه ای صبح امروز با حضور درگاه الله نور از حجت الاسلام والمسلمین عیادت کرد. . کریمی نماینده ولی فقیه در منطقه با امام جمعه ایلام دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی در این دیدار با اشاره به فرصت های دانشگاه آزاد اسلامی و تاثیر آن در توسعه استان. نزدیکی عراق در توسعه استان نقش دارد.

وی گفت: امن ترین و نزدیک ترین راه به عتبات عالیات، مرز بین المللی مهرا است و از دیرباز مردم استان ایلام پیوندهای قوی مذهبی و زبانی با استان های همجوار عراق دارند و این فرصت مغتنمی است. ورود دانشگاه آزاد اسلامی و جذب دانشجو.» اقدام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام دانشگاهی علمی، فرهنگی، تأثیرگذار و مورد حمایت مسئولان استانی است. دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه واقعی است و با جذب و آموزش دانشجویان خارجی نقش بی بدیل و مهمی در صدور انقلاب اسلامی دارد.

وی گفت: عشق و اراده مردم عراق به مردم ایران کم نظیر است، بنابراین مسئولان استانی و کشوری باید برای ایجاد شرایط و خدمات رسانی به زائران عراقی از ایلام تا مشهد مقدس تلاش بیشتری کنند.

علی سروری مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس روابط عمومی و مرکز هماهنگی استان در خصوص رشادت و استقامت مردم استان مجد ایلام گفت: شجاعت و ایثار مردم اسلام است. استانی که جنگ در آن رخ داد قابل تقدیر است.»

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مسئله محور است و در جهت رفع مشکلات استان گام برمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه فرصت های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان است، گفت: در کنار آموزش دانشجویان، مهارت آموزی از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت نیروهای شایسته مورد نیاز استان ها است. ایجاد شغل کند.»

سروری مجد در راستای تسهیل در کار زائران عراقی در پاسخ به درخواست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: در این راستا به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به این موضوع پرداخته شده است.

در این نشست بهروز ناصری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گزارشی از وضعیت این دانشگاه و طرح های اجرا شده برای درآمدزایی فوق برنامه و کمک به توسعه استان ارائه کرد.

انتهای پیام/ 4127