ورزشی

سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی کارکردگرا و عملیاتی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سید هاشمی در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند به صورت حضوری و مجازی اظهار داشت: در سال 1380 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند استقبال شد. سند تحول دانشگاه سندی عملکردی و عملیاتی است که در آن جزئیات اقداماتی که قرار است از سال 1400 تا 1405 انجام شود به صورت کارشناسی بیان شده است و بر اساس این سند دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول منطقه را خواهد داشت.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در حال حاضر یک واحد جامعه است و در سطح ملی و بین المللی با توانمندی ها و فرصت های گسترده برای تحقیقات علمی و شکوفایی که در کشور کم نظیر است، اعتبار دارد. این دپارتمان دانشگاهی جزو 6 دپارتمان بین المللی است دانشگاه آزاد اسلامی کشوری محسوب می شود و کیفیت علمی آن باعث تعالی دانشجویان و فارغ التحصیلان در رشته های مختلف در کشور شده است و به عنوان نمونه رشته مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر در رتبه 35 شانگهای قرار دارد. این موضوع نشان دهنده سطح علمی این بخش از دانشگاه است که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. با همکاری کلیه اساتید، دانشجویان و همکاران مفاد سند تحول را اجرا خواهیم کرد. بدون شک این سند باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانشگاه می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از دانشجویان به عنوان بنیانگذاران آینده کشور یاد کرد و از آنان خواست از فرصت ها و فرصت های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برای بروز و شکوفایی خلاقیت بهترین استفاده را ببرند. دانش و مهارت های مورد نیاز در دنیای جدید برای دانستن آنچه به آنها داده می شود.

به گزارش آنا، پیش از این مراسم دانشجویان و مسئولان دانشگاه با حضور در یادواره شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

انتهای پیام/4121/