عمومی

گمانه‌زنی‌ها درباره گزینه‌های کابینه بایدن

نیویورک تایمز به نقل از بایدن گفت: “ما منتظر نیستیم که شمارش آرا پایان یابد و انتخاب وزرا را آغاز می کنیم.”

تحلیلی که توسط رسانه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر شده است: در این دوره ، اگر جمهوری خواهان همچنان اکثریت مجلس سنا را حفظ کنند ، ممکن است راه تأیید نامزدهای مورد نظر بایدن برای وزارت صاف نباشد. به همین دلیل و به احتمال زیاد بایدن قصد دارد تنوع احزاب را در انتخابات کابینه در نظر بگیرد ، وی برای آشتی با سنا چاره ای ندارد جز اینکه گزینه های خود را به طبقه متوسط ​​محدود کند.

از طرف دیگر ، Politico ادعا می کند که سناتور الیزابت وارن گزینه احتمالی بایدن برای وزارت خزانه داری خواهد بود و سناتور برنی سندرز ، حزب سوسیال دموکرات مستقر در ورمونت ، گزینه اصلی وزارت کار و حمایت اجتماعی است.

وب سایت Axis همچنین از Lael Brainard برای وزارت خزانه داری و Tony Blinken برای وزارت خارجه نام برد و ادعا کرد که سوزان رایس ، مشاور امنیت ملی به رهبری باراک اوباما نیز می تواند برای این پست کاندید شود. وزارت امور خارجه دولت بایدن است.

مجله نیویورک لیستی جامع تر از کابینه احتمالی بایدن منتشر کرد و ادعا کرد سناتور قهرمان سابق سن کافمن و جفری زینتس مشاور اقتصادی سابق باراک اوباما رهبری گروه انتقال از ترامپ به جو را برعهده داشتند. آنها بایدن هستند. بایدن و مشاورانش بارها قول داده اند كه كابینه متنوع تری ایجاد كنند.

به گزارش نیویورک مگ ، بایدن خود مذاکراتی جدی با تیم انتقال برای سمت های ارشد کابینه انجام نداده است ، اما مشاوران وی می گویند تیم متنوع ، باتجربه و با استعدادی به جو بایدن و کمالا هریس کمک کرده اند تا از اپیدمی کرونا عبور کنند. کنترل را در دست بگیرید و اقتصاد را بهتر کنید.

نیویورک مگی درباره اعضای کابینه فرضیاتی ارائه داد.

وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی

سوزان رایس ، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و مشاور امنیت ملی اوباما ، یکی از نامزدهای بایدن برای وزیر امور خارجه خواهد بود.

معاون سابق وزیر امور خارجه ، معاون سابق مشاور امنیت ملی تونی بلینکن و مشاور سابق بایدن به عنوان مشاوران امنیت ملی رئیس جمهور جدید انتخاب شده اند. وی در زمان دولت اوباما به عنوان مشاور ایران خدمت می کرد و تصور می شود که وی به عنوان شخصیتی آگاه و تأثیرگذار در برنامه هسته ای ایران عمل کرده است.

کریس کاونز میانه رو ، که اکنون کرسی سابق بایدن در سنا را در اختیار دارد و یکی از نزدیکترین مشاوران وی است ، گزینه دیگری است و سرانجام سناتور کریس مورفی 47 ساله ، که عضو فعال کمیته روابط خارجی سنا بوده است. مخالفت با دخالت آمریكا در جنگ تحت هدایت عربستان در یمن به عنوان یك گزینه برای وزارت خارجه تلقی می شود.

وزیر خزانه داری

معاون وزیر پیشین خزانه داری لایل برینارد ، یکی از اعضای ارشد فدرال رزرو و دیپلمات عالی مالی ایالات متحده در اوایل دوره اوباما ، نامزد احتمالی وزارت خزانه داری است.

رافائل بوستیک مدیر فدرال رزرو آتلانتا و اولین سیاه پوستی است که برای این سمت در نظر گرفته شده است. به اندازه برینارد شناخته شده نیست ، اما وقتی واشنگتن و ویلمینگتون مقاله ای نوشت با عنوان “کمک فدرال رزرو در کاهش نابرابری های نژادی و ایجاد اقتصاد جامع تر” بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وزیر دفاع

میشل فلورنوی ، مشاور دفاعی سابق ، یکی از مقامات سابق دولت کلینتون و اوباما است و یکی از زنانی است که به عنوان وزیر دفاع در زمان سوزان رایس خدمت می کرد.

وی همچنین اولین زن آسیایی-آمریکایی است که از ایلینوی به کنگره انتخاب شد و اولین زن معلول منتخب به مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از اولین اعضای کنگره تایلند است که عضو خود را در جنگ عراق از دست داد ، سناتور تامی داکورث. نام وزارت دفاع آمریکا.

مشاور اقلیم

بایدن در مبارزات انتخاباتی برای اشتغال به عنوان دبیر کابینه یا مشاور ارشد برای تمرکز بر تغییرات آب و هوایی صحبت کرد و اکنون مجله نیویورک مگ تخمین می زند که جان کری وزیر خارجه پیشین ایالات متحده کاندیدا شود. برداشته شود جان کری به همراه فرماندار واشنگتن جی اینسلی و تام استایر انتخاب شدند.

دادستان کل

داگ جونز ، سیاستمدار و سناتور آمریکایی از آلاباما ، به عنوان دادستان کل معرفی شده است. با این حال ، سالی یتس ، دادستان کل موقت ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ ، نیز برای این پست ذکر شده است.

ترامپ پس از آنکه یتسی را به وکلای وزارت دادگستری گفت که از دستور رئیس جمهور مبنی بر منع ورود شهروندان ایران ، عراق ، سوریه ، لیبی ، سودان ، سومالی و یمن به ایالات متحده حمایت نمی کند ، یاتسی را اخراج کرد.

دبیرکل کاخ سفید

رئیس ستاد سابق ران کلین کلاین و استیو ریچی مشاور بایدن در کلینتون معرفی شدند.