بین الملل

روایت ظریف از دامی که نتانیاهو برای بایدن پهن کرده است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایران تودی ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه توئیتر خود نسبت به بازداشت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در بازگشت به برجا واکنش نشان داد.

وی در پیام توئیتری خود با اشاره به دو بمب گذاری مرگبار امروز (پنجشنبه) در بغداد گفت: “از حملات تروریستی در بغداد گرفته تا چاپلوسی نتانیاهو – البته یک شلیک جدید (برای شخص جدید) – همه آنها هدف دارند.” به دام انداختن رئیس جمهور دیگر ایالات متحده برای صرف خون و بیت المال آمریکا برای “روبرو شدن” با ایران. با این وجود ، بله ، فداکاری های متوسط [نتانیاهو]”سو assass قصد به ایران دوباره شکست خواهد خورد.”

تلویزیون کانال 12 صهیونیستی صبح پنجشنبه به دولت بایدن هشدار داد که در صورت بازگشت تل آویو به زودیاک ، روابط دوجانبه می تواند تشدید شود.

در همین حال ، رسانه های عبری زبان گزارش دادند که پس از سوگند بایدن در کاخ سفید ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل قصد دارد مجموعه ای از جلسات مشورتی درباره ایران را با مقامات ارشد وزارت دفاع ، وزارت امور خارجه ، ارتش و شورای امنیت در مورد ایران برگزار کند. سازمان جاسوسی کشور و موساد را بگیرید.

بایدن در مصاحبه اخیر خود با نیویورک تایمز ، موقعیت رهبری فرضیه خود را در ماه های اول توصیف کرد و گفت که این هنوز یک “نقطه شروع” برای مذاکرات آینده بازگشت به شورای امنیت سازمان ملل است ، به شرط اینکه ایران محدودیت ها را از سر بگیرد. .

در اوایل روز ، الجزیره از دو بمب گذاری انتحاری در مرکز بغداد خبر داد که طبق آخرین آمار ، حداقل 28 کشته و 73 زخمی برجای گذاشت. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام /